سامسونگ اولین تلویزیون عمودی و چرخان جهان را عرضه می‌کند.

اولین تلویزیون هوشمند جهان با صفحه نمایش چرخان عرضه شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ما اخیراً گوشی هوشمند LG’s Wing را با صفحه نمایش دوگانه و طراحی چرخان آن مشاهده کرده ایم. سال گذشته ، سامسونگ از اولین تلویزیون عمودی جهان به نام 'The Sero' رونمایی کرد و محدود به بازار داخلی آن بود. اکنون به نظر می‌رسد این برند کره‌ای تلویزیون هوشمند چرخان خود را را در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد کرد و این دستگاه اول در هند عرضه شده است.

تلویزیون Samsung Sero در جهت گیری های عمودی و افقی قرار دارد و تلویزیون بهینه شده برای مشاهده محتوای گوشی هوشمند است، این بهترین پیشنهاد برای کاربرانی است که می خواهند محتوای تلفن همراه خود را در صفحه نمایش بزرگ تماشا کنند. Rajan Pullan مدیر سامسونگ هند گفت: "Sero به گونه‌ای طراحی شده است که هر محتوایی را که کاربر مشاهده می‌کند ، یکپارچه سازگار و تقویت کند و تجربه بهینه تری را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد."



مشخصات و ویژگی‌های Samsung Sero TV

تلویزیون هوشمند چرخان سامسونگ از یک نمایشگر 43 اینچی با فناوری QLED این برند برخوردار است. این ویژگی ارتقا AI سطح هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که محتوای با وضوح پایین را به کیفیت 4K افزایش می‌دهد. همچنین Adaptive Picture + وجود دارد که با تجزیه و تحلیل فیلم و محیط اطراف ، بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌دهد که این ویژگی به شدت جذاب و کاربردی است، تلویزیون دارای حالت Ambient + و نمایشگر همیشه روشن است که می‌تواند برای نمایش اطلاعات مفید یا مطابقت با فضای داخلی خانه در هنگام استفاده از تلویزیون استفاده شود.

تلویزیون هوشمند Samsung Sero دارای حداقل حاشیه ها با پایه ای به رنگ آبی تیره و اتصالات بی سیم است، صفحه نمایش این دستگاه می تواند در حالت عمودی یا افقی چرخانده شود ، این بستگی به استفاده از کنترل از راه دور ، فرمان صوتی و از طریق برنامه SmartThings دارد. این تلویزیون همچنین قادر است به طور خودکار چرخانده شود تا محتوای تلفن همراه را منعکس کند.



در بخش صدا ، تلویزیون Sero مجهز به بلندگوهای 4.1 اینچی 60 وات با وضوح بالا است، از ویژگی های آن تقویت کننده صدای فعال (AVA) است که اگر صدای محیط اطراف خیلی زیاد شود ، صدای تلویزیون را خودکار افزایش می‌دهد.

تلویزیون هوشمند Sero برای محتوای رسانه‌های اجتماعی ، خدمات پخش جریانی و بازی ها بهینه شده است. این دستگاه به برنامه اشتراک گذاری محتوا همراه است که با یک ضربه محتوای تلفن همراه را در چند ثانیه نمایش می‌دهد.



قیمت تلویزیون هوشمند چرخان سامسونگ Sero

تلویزیون Samsung Sero برچسب قیمتی معادل 1700 دلار (1،24،990 روپیه) دارد. این دستگاه بصورت انحصاری در فروشگاه های Reliance Digital در دسترس خواهد بود و اکنون اطلاعات دقیق از عرضه این دستگاه به سایر بازارهای جهانی در دست نیست. تلویزیون هوشمند سامسونگ با 10 سال ضمانت سوختن صفحه و یک سال ضمانت جامع و خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.