پهلوانی با اشاره به اینکه در ساعات ابتدایی و میانی روز مردم سرکارند و به سینما نمی‌آیند، گفت: به دلیل عدم استقبال مردم و غیرقابل استقاده بودن ساعات تعیین شده برای بازگشایی سینماها، پردیس ارگ همچنان بسته خواهد بود.

با این زمان‌بندی جدید سینما را باز نمی‌کنیم/ سینماهای تک کاربری محکوم به نابودی‌اند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سپهر پهلوانی مدیر پردیس سینمایی ارگ در واکنش به بازگشایی سالن‌های سینمایی و محدوده فعالیتی آنها تا سقف ساعت ۱۸ گفت: موضوع فعالیت سینماها در این بازه زمانی برای همه سالن ها شرایط یکسانی ندارد، به دلیل اینکه همه سینماها تک کاربری نیستند و بسیاری از آنها مانند پردیس‌ها در مراکز تجاری واقع شدند و حتی اگر ساعت کاری سینماها را هم تغییر دهیم عملاً آنها نمی‌توانند فعالیت کنند چون مراکز تجاری پس از ساعت ۱۸ بسته خواهند بود.

وی در ادامه افزود: این شکل از فعالیت در پردیس‌ها ممکن نخواهد بود. از طرفی دیگر سینماها از ساعت ۱۵ و ۱۶ کارشان را شروع می کنند و مردمی که روزها مشغول به کارند که سینما نمی آیند. با پایان ساعت کاری هم که سینماها تعطیل می‌شوند و عملاً نمی‌توان استفاده‌ای از آن کرد.

پهلوانی با اشاره به میزان استقبال مردم از سینماها در دوران فعلی و پس از بازگشایی گفت: در دوران کرونا و مقاطعی که سینماها بازگشایی شدند هم استقبال چندان نبود و پس از آن که ظرفیت‌های مجاز ۵۰ درصد اعلام شد هم ۱۵ تا ۲۰ درصد مخاطب داشتیم و سالن‌ها پر نمی‌شدند. در این میان البته سینمای کوروش استثناء بود که فروش خوبی داشت اما سینماهای تک کاربری که محکوم به نابودی هستند و با این شرایط کاری دخل و خرجشان با هم جور نیست.

وی درباره تصمیم این پردیس به بازگشایی در ساعات تعیین شده گفت: پیش از اینکه این قانون جدید هم ابلاغ شود پردیس ارگ باز نبود الان هم در شرایط فعلی و با این زمان بندی سینما را باز نخواهیم کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.