رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: انتظار داریم سیستم بارشی که در سطح استان فعال است تا عصر امروز از نوار شرقی استان خارج شده و جوی نسبتاً پایدار در استان داشته باشیم.

پیش‌بینی جو نسبتاً پایدار و افزایش دما در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی‌پور  با اشاره به وضعیت جوی هوای خراسان رضوی طی چند روز آینده، اظهار کرد: انتظار داریم سیستم بارشی که در سطح استان فعال است تا عصر امروز از نوار شرقی استان خارج شده و جوی نسبتاً پایدار در استان داشته باشیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: پیش‌بینی می‌شود که در نواحی سردسیر و کوهستانی استان مخصوصا در اوایل روز همراه با تشکیل مه و کاهش دید باشد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد شاهد بارش برف، باران و کولاک نخواهیم بود، بیان کرد: دمای هوای مشهد روند افزایشی دارد، در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارندگی را در گناباد و کم‌ترین بارندگی را کاشمر داشته‌ایم.

قائنی‌پور ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سردترین شهر خراسان رضوی با دمای صفر درجه قوچان و گرم‌ترین شهر داورزن با دمای ۱۵ درجه بالای صفر بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی عنوان کرد: دمای هوای مشهد در سردترین ساعت امروز به چهار درجه و در گرم‌ترین ساعت به ۹ درجه بالای صفر می‌رسد، میزان بارش در ایستگاه فرودگاهی مشهد ۱.۹ میلیمتر گزارش شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.