سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در هفته جهانی کارآفرینی ۱۷۶ برنامه در استان اجرا می‌شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا اجرای بیشتر آنها در بستر فضای مجازی است.

۱۷۶ برنامه کارآفرینی در خراسان رضوی اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حمید رضا پناه افزود: پارسال در هفته کارآفرینی ۱۲۰ برنامه اجرا شد و امسال نیز برای نخستین بار برای ارائه محتوای علمی برنامه ها و اطلاع رسانی و دسترسی همگان به برنامه های طراحی شده این هفته پایگاهی به نشانی karafarinikhorasanrazavi.ir راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بر آن است تا در این هفته برنامه‌های متنوع و متعددی را با محور بخش خصوصی و با هدف توسعه فردی، انگیزشی و انتقال تجربه بزرگان کارآفرینی برای قشرهای مختلف جامعه برگزار کند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تجربه پیشرفت کشورهای دنیا نشان می دهد که کارآفرینان خلاق قادرند جهش‌های اجتماعی و اقتصادی را رقم بزنند و این امر جز با ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در میان تک تک مردم محقق نخواهد شد.
 پناه اظهار کرد: هفته جهانی کارآفرینی همزمان با هفته سوم نوامبر هر سال همچون کمپین عظیم جهانی می‌تواند فرهنگ صحیح کارآفرینی را در افکار و اذهان جامعه عمومیت بخشد و باعث ترغیب و تشویق نسلی نوظهور از کارآفرینان شود.
وی گفت: هفته جهانی کارآفرینی فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به نوآوران و خالقان اشتغال است نوآورانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب ارزش آفرینان جامعه هستند و با خطرپذیری و صبر، سرمایه اصلی را برای جهش اقتصادی کشور فراهم می‌کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.