معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، شرایط حضور استادان، دستیاران و دانشجویان این دانشگاه را از ابتدای آذر ماه اعلام کرد.

شرایط حضور استادان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر فریبرز ثمینی  با اشاره به شیوع بیماری کووید ۱۹ و لزوم اعمال محدودیت های بیشتر برای کنترل و مقابله با آن گفت: حضور استادان در این دانشگاه از اول آذر ماه به مدت دو هفته به صورت روز در میان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دستیاران نیز از اول آذر ماه به مدت دو هفته با حضور ۵۰ درصدی به صورت  یک روز در میان فعالیت علمی خود را ادامه خواهند داد افزود: برنامه کشیک دستیاران که توسط گروه‌های آموزشی تدوین شده است به قوت خود باقی است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کارورزان نیز از اول آذر ماه به مدت دو هفته  فقط در روزهای کشیک حضورخواهند داشت و باید از طریق آموزش مجازی و به صورت غیرحضوری برنامه آموزشی خود را دنبال کنند.  

وی با بیان اینکه آموزش دانشجویان phd مطابق مفاد نامه ۱۲ آبان به قوت خود باقی است گفت: آموزش این دانشجویان و امور تحقیقاتی این گروه تحت نظر روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه‌های مربوطه برنامه‌ریزی و قابل اجرا خواهد بود ولی در صورتی که این فعالیت‌ها امکان انجام با تاخیر داشته باشند بعد از پایان تعطیلات اعلام شده، برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز شرایط حضور کارکنان شاغل در واحدهای بهداشتی، درمانی و ستادی این دانشگاه را در محدودیت های کرونایی اعلام کرد.

دکتر حمیدرضا اسلامی گفت: به منظور خدمات رسانی به بیماران در محدودیت‌های اعمال شده از ابتدای آذر ماه، حضور کارکنان شاغل در واحدهای بهداشتی و درمانی زیر نظر این دانشگاه بر اساس روال گذشته خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور کارکنان شاغل در ادارات خدمات رسان به میزان یک دوم و در سایر ادارات به تعداد یک سوم است افزود: غیر از قسمت‌هایی از دانشکده‌ها که خدماتی در حوزه درمان ارائه می‌دهند، حضور کارکنان شاغل در واحدهای ستادی دانشگاه  اعم  از دانشکده‌ها، بیمارستان‌ها و حوزه ستادی دانشگاه با تشخیص مدیر هر واحد و به صورت حضور ۵۰ درصدی افراد خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بسیاری از واحدهای ستادی دانشگاه همانند واحدهای بهداشتی و درمانی درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و به همین منظور حضور ۵۰ درصدی این افراد در محیط کار ضروری است.

وی با اشاره به امکان‌ دورکاری طبق مصوبه‌های ابلاغی گفت: در برنامه‌ریزی دورکاری کارکنان، بانوان باردار، کارکنان دارای فرزند خردسال یا دارای بیماری زمینه‌ای در اولویت قرار دارند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.