معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه احداث پردیس تئاتر شهر مشهد از ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است‌ و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در تابستان ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید.

پردیس تئاتر شهر در تابستان ۱۴۰۰ به پایان خواهد رسید

به گزارش قدس آنلاین،  خلیل‌الله کاظمی با بیان اینکه این پروژه در سه شیفت کاری فعال است، اظهار کرد: در قسمت بتن‌ریزی فونداسیون ۴۰۰ تن آرماتور و ۷۵۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی داشته‌ایم. اجرای ۴۸۰۰ مترمربع قالب‌بندی دیوارهای بتنی و ۳۲۰ تن آرماتوربندی دیوارها انجام شده است. همچنین تاکنون ۱۱۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی در بخش دیوارها انجام شده است.

معاون عمران و حمل و نقل شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در بخش اجرای تاسیسات عملیات مربوط به تاسیسات تونل انرژی انجام شده است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون نیز شاهد عملیات اجرایی آرماتوربندی، قالب‌بندی، بتن‌ریزی دیوارهای بتنی و ایزولاسیون رطوبتی دیوارهای پیرامونی هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، وی تصریح کرد: ‌سالن بزرگ پردیس تئاتر شهر، قابلیت گنجایش ۷۰۰ نفر تماشاگر را در خود خواهد داشت؛ ضمن اینکه سه سالن بلک‌باکس برای اجرای تئاترهای هم‌زمان و اجرای برنامه‌های آموزشی و همچنین فضاهایی همچون کتابخانه، موزه و نگارخانه برای این مجموعه پیش‌بینی شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.