مسئول امور مساجد منطقه ۵ مشهد گفت: طرح جدید کمک به نیازمندان حاشیه شهر مشهد، با کمک خیرین آغاز شده و طی آن قبوض خدماتی نیازمندان پرداخت می‌شود.

پرداخت قبوض نیازمندان در طرح «مسجد؛ سنگر سلامت»

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد اصلانی گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، ستاد ساماندهی فرهنگی حاشیه شهر مشهد، ارتباط خوبی با خیرین برقرار کرده و توانستند ضمن شناسایی خانواده های نیازمند، کمک‌های معیشتی به آنها داشته باشند.

مسئول امور مساجد منطقه ۵ مشهد افزود: در طرح جدید مسجد سنگر سلامت که از ابتدای آذرماه و با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر آغاز شده است، با شناسایی خانواده های نیازمند حاشیه شهر مشهد، کمک هایی از قبیل پرداخت قبوض خدماتی شامل آب، برق، گاز، پرداخت اجاره خانه، کمک به پرداخت هزینه های پزشکی و... شده است تا علاوه بر نوعی بیماریابی، کمکی هم در کاهش دغدغه های این خانواده ها شده باشد.

وی اضافه کرد: در این طرح، مساجد حاشیه شهر با همکاری ائمه جماعات مساجد با خیرین ارتباط برقرار کردند و تاکنون حدود ۱۱۵ میلیون تومان جمع آوری شده است که حدود ۲۰ میلیون آن با کمک مساجد، و ۹۵ میلیون دیگر توسط خیرین به دست ستاد فرهنگی ساماندهی حاشیه شهر رسیده است.

حجت الاسلام اصلانی با بیان اینکه طبق تقسیم بندی سازمان امور مساجد، مناطق حاشیه ای مشهد شامل مناطق ۵ و ۶ می شود، فزود: این طرح تا زمانی که خیرین پای کار باشند و نیاز به کمک به خانواده های نیازمند در دوران شیوع کرونا، احساس شود ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.