جانشین رییس پلیس ‌راه خراسان ‌رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، هزار و ۸۵ دستگاه خودرو غیربومی در اجرای محدودیتهای کرونایی از جاده‌های این استان برگردانده شدند.

هزار و ۸۵ خودرو از جاده‌های خراسان رضوی برگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ حسین میش ‌مست افزود: در پی اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به مشهد و شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد کرونایی در روز گذشته به هزار و ۵۸۵ راننده خودرو نیز تذکر داده شده ‌است.
وی اضافه کرد: طی این مدت ۱۴۸ خودرو نیز هر کدام ۱۰ میلیون ریال و ۴۸ خودرو نیز هر کدام پنج میلیون ریال جریمه شدند.
جانشین رییس پلیس ‌راه خراسان ‌رضوی در خصوص ادامه طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز نیز گفت: در صورت ابلاغ ادامه اجرای طرح، مصوبات به صورت کامل اجرا خواهد شد.
اجرای طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا و ممنوعیت رفت و آمد درون شهری از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد، همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر ماه در مشهد و خراسان رضوی آغاز شده ‌است.
بر اساس آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۹۸۹ هزار و ۵۷۲ بیمار قطعی مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده اند و با فوت ۳۶۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی طی ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۸ هزار و ۹۹۰ تن رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.