بجنورد- فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از مرگ مشکوک یک زن ۲۴ ساله در این شهرستان خبر داد.

مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله در فاروج/ تحقیقات با جدیت ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک مورد مرگ مشکوک زن ۲۴ ساله در سطح شهر فاروج بلافاصله بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص می شود حدود ساعت ۳ بامداد از بیمارستان با خانواده متوفی تماس گرفته شده و اعلام می شود که متوفی توسط اورژانس ۱۱۵ با موضوع تصادف به بیمارستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وخامت حال این زن ۲۴ ساله به حدی جدی بود که وی برای ادامه مداوا به بیمارستان شیروان منتقل می شود، تصریح کرد: متاسفانه وی بعد از گذشت چند روز که در کما به سر می برد، به علت شدت جراحات وارده فوت می کند.

نوروزی ادامه داد: در بررسی های دقیق تر مشخص شد این زن ۲۴ ساله به طور نامعلومی از پشت بام یک منزل مسکونی به پایین پرت شده و افرادی که در این رابطه نقش داشتند برای طبیعی جلوه دادن موضوع، در ابتدا جسد این زن را به داخل خیابان کشانده و با ایجاد تصادف ساختگی بلافاصله از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تحقیقات گسترده ماموران با قدرت بیشتری برای دستگیری متهمان این پرونده آغاز شد، افزود: با تلاش مستمر و دقیق ماموران تعداد ۷ نفر متهم در این رابطه شناسایی و با دستور مقام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و در نتیجه با قرار مناسب راهی زندان شدند، خاطر نشان کرد: تحقیقات در رابطه با ابعاد این پرونده تا مشخص شدن موضوع با جدیت تمام ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.