استاندار خراسان رضوی درخصوص عدم همراهی برخی مدیران استان با سیاست‌های دولت گفت: در این رابطه نقطه امنی برای هیچ مدیری وجود ندارد.

هیچ نقطه امنی برای مدیران خراسان رضوی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، محمدصادق معتمدیان در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات مدیریتی در خراسان رضوی تا زمان انتخابات ادامه پیدا می‌کند، اظهار کرد: در حوزه انتصابات اولویت ما این است تا پست‌های مدیریتی که در استان خالی است را تعیین تکلیف کنیم.

وی درخصوص وضعیت فرمانداری‌ها در خراسان رضوی گفت: در حال حاضر دو یا سه فرمانداری در استان با سرپرست اداره می‌شوند که در حال انجام کارهای آن هستیم و گزینه‌های خود را به وزارت کشور معرفی کرده‌ایم.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: کمیته انتصابات فعال است، جلسات برگزار می‌شود تا انتصاباتی که انجام می‌شود افراد شایسته، توانمند و مسلط به کار انتخاب باشند تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

معتمدیان همچنین در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به همراهی مدیران استان با سیاست‌های دولت ارزیابی داشته‌اید، چرا که عده‌ای معتقدند برخی از مدیران دولتی استان با سیاست‌های دولت همراه نیستند، گفت: مدیرانی که در مجموعه دولت مشغول به کار شده‌اند شرط اول آنها این است که سیاست‌های دولت را بتواند اجرایی کند، اگر هر جا احساس کردیم مدیری توانایی و توانمندی ندارد و نمی‌تواند سیاست‌های دولت را اجرایی کند و در خدمت‌رسانی به مردم کوتاهی صورت می‌گیرد احتمال جابه‌جایی وجود دارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.