بجنورد- رییس قوه قضاییه گفت: نباید اجازه دهیم فضای مجازی محلی برای فساد مواد مخدر، قمار و فضایی برای کلاهبرداران باشد.

فضایی مجازی نباید بستری برای قمار و فساد موادمخدر باشد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر پنجشنبه در نشست نخبگان و نمایندگان اقشار خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: اگر فضای مجازی مدیریت نشود و جلوی آسیب های آن گرفته نشود، این فضا به جای تسهیل امور و ارتباطات مردم به بستری برای افراد شرور و مفاسد تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه رویکرد نظام جمهوری اسلامی بر اجرای عدالت است افزود: گسترش عدالت امری است که باید سر لوحه همه ی دستگاه ها و مدیران باشد و مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه کاری خود باید عدل و عدالت را گسترش دهند.
رییسی با بیان اینکه هیچ کس در هیچ شرایطی نباید اجازه به نقص قانون بدهد افزود:  هیچ شخصی نباید به اعتبار قدرت، تعهدات  خود به مردم را نادیده گرفته یا لغو کند.
وی با بیان اینکه باید سخن و دغدغه مردم نه به صورت حاشیه ای بلکه به عنوان متن خواسته ها طرح شود، تاکید کرد که باید سخنان آمران به معروف و ناهیان از منکر که مطالبه اجرای حق، قانون و عدالت را دارند، شنید.
رئیس قوه قضائیه در ادامه به آمار پرونده‌های معوق قضایی در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده ها در استان بسیار کاهش یافته است و زمان رسیدگی به فرآیندهای قضایی نیز در این استان بسیار کوتاه شده است.
رییسی افزود: نظارت بر کار مدیران، پیوسته ادامه دارد و ما هم بازرسی های پنهان و هم بازرسی های آشکار داریم، نظارت علی الدوام هم بر مجموعه دستگاه قضایی و هم بر مجموعه های اداری و دستگاه های مختلف ضروری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.