۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 733505

آموزش فیلتر نویسی در بورس به معامله‌گران بازار سرمایه کمک می­‌کند تا در سریع­‌ترین زمان ممکن به اطلاعات کاربردی دسترسی داشته باشند و بهترین عملکرد خود را در بازار پُرنوسان بورس ثبت کنند.

فیلتر نویسی در بورس چیست و چه مزایایی دارد؟

اگر شما نیز یکی از کاربران بازار بورس هستید که دوست دارید بدانید معادلات الگوریتمی چیست؟ اصطلاح پول هوشمند یعنی چه؟ و یا قصد دارید با آموزش فیلتر نویسی در بورس در این وادی حرفه‌­ای شوید و با تخصص خریدوفروش نمایید، پیشنهاد می­‌کنیم خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید!

فیلتر نویسی در بورس چیست؟

بشر امروزی همواره به دنبال راهکارهایی است که بتوان در کم­ترین زمان ممکن، بیشترین بهره­‌وری را حاصل نمود. اختراع و اکتشاف بسیاری از ماشین‌آلات، دستگاه‌­ها، روش‌­ها و ربات­‌ها با همین هدف صورت گرفته است.

صرفه‌جویی در زمان، استفاده کمتر از ماهیچه‌­های دست، شستن لباس‌­های بیشتر و کیفیت شستشو را می‌­توان دلایلی برشمرد که منجر به ساخت ماشین لباسشویی شد. این مثال ساده نشان می‌­دهد، هر بار که انسان‌­ها امور خود را به دستگاه­‌ها و ربات­‌ها سپرده­‌اند، نتایج مطلوبی حاصل‌شده است.

حال در پر نوسان‌­ترین بازار سرمایه نیز می‌­توان به کمک کدنویسی‌­ها، امور را آسان کرد و دسترسی به یکسری اطلاعات پیچیده را در سریع‌­ترین زمان ممکن فراهم نمود. با آموزش فیلتر نویسی در بورس می­‌توان اطلاعات کاربردی موردنظر را دسته‌بندی کرد و هر زمان که به آن­‌ها نیاز است، به‌راحتی از این بایگانی استفاده کرد؛ یعنی با آموزش فیلتر نویسی در بورس هر کاربر بازار سرمایه، ویژگی­‌های سهام موردنظر خود را برای خرید می­‌نویسد و با تبدیل‌شدن این کد­ها به یک فیلتر، هر سهمی که به شرایط و ویژگی­‌های منحصر به همان کاربر هم‌خوانی داشته باشد، در آن دسته‌­بندی قرار می‌­گیرد. بر این اساس معامله‌­گر می­‌تواند سهام موردنظرش را رؤیت و اقدام به خرید نماید. گفتنی است ورود کامپیوتر به زندگی بشر، تمامی مظاهر حیات را تحت تأثیر قرار داده است و بازارهای مالی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. ورود کامپیوتر و ربات‌­های معامله‌­گر به بازار بورس برای ثبت خرید که از آن به معاملات الگوریتمی یاد می‌­کنند نیز مبحثی است که در کنار آموزش فیلتر نویسی در بورس در ادامه متن به آن خواهیم پرداخت.

مزایای فیلتر نویسی در بورس چیست؟

آموزش فیلتر نویسی در بورس برای معامله‌گران دارای مزایی است که آن‌­ها را باهم مرور می‌­کنیم:

  • افزایش سرعت دسترسی به اطلاعات مفید

معامله­‌گران می‌­­توانند به‌سرعت به دسته‌­بندی‌­های موردنظر دسترسی داشته باشند، وضعیت سهام را تحلیل نموده و اقدام به خرید یا فروش نمایند. سرعت ثبت سفارش‌ها در بازار بورس برای کاربران بسیار مهم است.

  • کسب سود بیشتر از بازار بورس

با آموزش فیلتر نویسی در بورس شما قادرید تا کوچک‌ترین تغییرات در دسته­‌های موردنظرتان را رصد کنید، تحلیل نمایید و در زمره سرمایه‌گذارانی قرار بگیرید که بیشترین بهره را از بازار بورس می‌­برند.

  • ایجاد طبقه­‌بندی­های شخصی

ممکن است شما علاقه‌مند باشید چندین سهم از گروه‌­های متفاوت را با بازه قیمتی مشخص در یک طبقه­‌بندی قرار دهید. درواقع شاخص‌­های دسته‌بندی و شخصی‌سازی­ اطلاعات کاملاً به معامله‌گر مربوط می­‌شود و می‌­تواند اطلاعات هر سهمی که مدنظر دارد را طبقه‌بندی و اجرا نماید.

  • محیط کد نویسی آسان

برای نوشتن فیلترهای بورس ضمن آموزش فیلتر نویسی در بورس و کسب مهارت در این حوزه شما قادر خواهید بود تا فیلترهای موردنظرتان را ایجاد نمایید. برای این کار نیازی نیست تا حتماً کد نویسی بلد باشید یا به کامپیوتر و برنامه‌نویسی تسلط داشته باشید.

فیلترهای کاربردی بورس کدم‌اند؟

به‌طورکلی باید گفت فیلتر کاربردی برای هر معامله‌­گر با دیگری تفاوت دارد، اما برخی از فیلترهایی که نزد بسیاری از کاربران بازار بورس دارای محبوبیت‌­اند، می‌­توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فیلتر صف خرید
  • فیلتر صف فروش
  • فیلتر ورود پول هوشمند
  • فیلتر فروشنده قوی
  • فیلتر حجم خرید 4 برابری
  • فیلتر کف قیمت ماهانه

در ادامه یکی از فیلترهای کاربردی بورس را به‌تفصیل بررسی می‌­کنیم:

فیلتر ورود پول هوشمند

پول هوشمند (Smart Money) به معاملاتی گفته می‌­شود که معامله‌­گران آن را متخصصانی تشکیل می­‌دهند که با درک درستی از وضعیت بازار، تحلیل و پیش‌بینی به سود رسیده­‌اند. این پول هوشمند که در اصطلاح به آن پول باقدرت نیز گفته می­‌شود از آن‌کسانی است که می­‌توانند تحرکات بازار را پیش از بقیه تجزیه‌وتحلیل نمایند و مطابق آن حرکت کنند و مناسبات مالی را رقم بزنند. کاربران ضمن آموزش فیلتر نویسی در بورس می­‌توانند از فیلتر ورود پول هوشمند استفاده کنند به این شکل که این فیلتر کلیه نمادهای بازار بورس را رصد کرده و نمادهایی که پول هوشمند به آن‌­ها واردشده را شناسایی و طبقه‌بندی می‌­کند. به‌طورکلی معامله‌گران بزرگ ضمن بهره‌­مندی از دانش تابلو خوانی، تحلیل تکنیکال و بنیادی، حرکات پول هوشمند را بررسی می‌­کنند تا به سرمایه دست پیدا کنند. برای تشخیص پول باقدرت تنها رصد نوسان بازار کافی نیست، بلکه باید حجم معاملات را نیز در نظر گرفت. به عبارتی حجم باید در راستای قیمت افزایش پیدا کند. پارامترهای متعددی وجود دارد که باید بررسی شود تا ثابت کند پول هوشمند به سهمی واردشده است، اما به‌طورکلی مواردی مانند خریده شدن سهام به‌سرعت، افزایش ارزش معاملات روزانه، افزایش ناگهانی حجم معاملات و رسیدن سهم به کف قیمت از نشانه­‌های ورود پول هوشمند به یک سهم است. در ادامه مطلب به این موضوع که معاملات الگوریتمی چیست و اساساً چه تأثیری در موفقیت معامله‌گران در بازار سرمایه دارد، خواهیم پرداخت.

معاملات الگوریتمی چیست؟

همان‌طور که پیش­تر نیز گفته شد، کامپیوتر بسیاری از وجوه زندگی مدرن را تحت تأثیر قرار داده است. همچنین از سپردن بخشی از امور انسان‌­ها به ربات و دستگاه‌­ها و کدها سخن به میان آمد. فیلتر نویسی بورس به‌عنوان استفاده از کدها در بازار مالی امروز امری جاافتاده برای کاربران بازار سرمایه است. از سویی اگر شما هم یکی از معامله‌گران بورس باشید، قطعاً نام ربات دستیار معاملاتی، ربات سیگنال، ربات تحلیل­گر ارز دیجیتال و ... به گوشتان خورده است. حال اگر بخواهیم به این سؤال پاسخ دهیم که معاملات الگوریتمی چیست؟ باید بگوییم به روش­‌های مختلف برنامه‌نویسی برای آنکه در بازار بورس معاملاتی دقیق و درست ثبت نماییم، معاملات الگوریتمی می­‌گویند. اینکه مهم‌ترین فایده معاملات الگوریتمی چیست؟

برای آموزش فیلتر نویسی به کجا مراجعه کنیم؟

 پیشنهاد ویژه ما به شما شرکت در دوره آنلاین فیلتر نویسی و تابلو خوانی پیشرفته با تدریس بهرنگ موسوی فیلتر نویسی می‌­توانند به فیلترهای کاربردی جهت اقدام حرفه‌­ای در بورس دسترسی پیدا کنند و بر میزان جذب سرمایه خود در بازارهای مالی بیفزایند. میداس سرمایه به شما کمک می‌کند تا بتوانید در شغل معامله‌گری حرفه‌ای شوید و در این مسیر به‌صورت عملی شما را یاری می‌کند. با مراجعه به وب­سایت این شرکت ضمن بهره‌­مندی از مقالات، ویدئوها و کتاب‌های رایگان در حوزه بورس و معاملات سنتی و مدرن، این امکان به شما داده می‌­شود تا با اخذ تخفیف نای در دوره­‌های آنلاین این شرکت حضور به هم رسانید. است که توسط وب­سایت میداس سرمایه به آدرس (midassarmaye.com) از 27 آذر سال جاری در حال برگزاری است. شما تنها با پرداخت 990.000 تومان می­‌توانید در 6 جلسه 90 دقیقه­‌ای و به‌طور غیرحضوری  شرکت نمایید. هر پنجشنبه فیلم کلاس به شما ارائه داده خواهد شد و تا دو ماه پس از پایان دوره نیز می‌­توانید از وبینارهای رفع اشکال آموزش فیلتر نویسی در بورس استفاده کنید. معامله‌گران بازارهای مالی که آشنایی متوسط بورس و خریدوفروش سهام در بورس را دارند با شرکت در این دوره و آموزش در این زمینه می‌توانند از مزایای این کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.