قایق کایاک شهلا بهروزی راد قهرمان پارلمپیک کشور که بیش از ۲ ماه در گمرک معطل مانده بود با پیگیری‌های خبرنگار قدس آنلاین و مساعدت معاون گمرک کشور ترخیص و تحویل ایشان شد.

قایق کایاک قهرمان پارالمپیک کشور سرانجام ترخیص شد+ تصویر

قدس آنلاین؛ روز شنبه ۶ دی ماه قدس آنلاین گزارشی در رابطه با مشکل ترخیص قایق های خریداری شده از سوی فدراسیون قایق رانی از گمرک منتشر کرد.

در این گزارش «علیرضا سهرابیان» رئیس فدراسیون قایق رانی کشور در  پاسخ به خبرنگار قدس آنلاین به تشریح آخرین وضعیت پیرامون مسئله ترخیص این قایق‌ها پرداخت و از آغاز تلاش‌ها برای شناسایی محموله و ترخیص آنها خبر داد.

به گفته سهرابیان "روز سه شنبه هفته گذشته یکی از همکاران را پیگیر این کار کرده‌ایم تا با همکاری سایر دوستان در بندرعباس و منطقه آزاد قشم محل این کانتینرها مشخص بشود تا بتوانیم اقدامات لازم را جهت ترخیص قایق‌ها انجام بدهیم؛ احتمالا در هفته جاری محل استقرار این کانتینر مشخص خواهد شد تا بتوانیم مراحل اولیه ترخیص را انجام بدهیم. "

این در حالی است که قایق «شهلا بهروزی‌راد» تنها ورزشکار پارالمپیکی رشته قایقرانی که یکی از شانس‌های کسب مدال طلا برای کاروان اعزامی ایران به پارالمپیک به شمار می‌رود نیز از مرداد ماه در گمرک ایران مانده و طبق گفته مسئولان مشکلاتی بر سر ترخیص این قایق بوجود آمده بود.

اما پیگیری روزهای اخیر خبرنگار قدس آنلاین و مساعدت «مهرداد جمال ارونقی» معاون فنی گمرک کشور سرانجام نتیجه داد و این ورزشکاز ملی پوش و قهرمان پارلمپیکی کشور موفق شد دقایقی قبل قایق خود را از گمرک ترخیص کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.