مدیر کل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: مودیان مالیاتی این استان می‌توانند بدون مراجعه به واحدهای خدمات مودیان یا بانک از طریق سامانه الکترونیکی نظام مالیاتی اقدام به تکمیل و صدور قبض مالیات کنند.

صدور الکترونیکی قبض مالیات در خراسان رضوی امکان‌پذیر شده است

به گزارش قدس آنلاین، احمدرضا مدبرنیا ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره امور مالیاتی بردسکن که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ارکان اصلی صیانت از حقوق شهروندی تکریم مودیان است، بنابراین، در این راستا افزایش تعامل با فعالان اقتصادی در راستای جهش تولید همچنین رعایت عدالت مالیاتی در وصول حقوق حقه دولت از اولویت‌های اصلی این اداره کل است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری اجرای تصویب نامه منشور حقوق شهروندی در نظام اداری در تمامی واحدهای تابعه به صورت مستمر رصد شده، برگزاری جلسات هماهنگی و بهره‌گیری از نهادهای جامعه مدنی و ایجاد امکانات مناسب برای ارائه خدمات مطلوب زمینه‌ساز ارتقای صیانت از حقوق شهروندی بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی و کاهش مراجعات، هم‌اکنون تمام خدمات این اداره کل در قالب سامانه‌های الکترونیکی به مودیان ارائه می‌شود.

مدبرنیا افزود: مودیان مالیاتی خراسان رضوی می‌توانند بدون مراجعه به واحدهای خدمات مودیان یا بانک از طریق سامانه الکترونیکی نظام مالیاتی اقدام به تکمیل و صدور قبض مالیات نمایند.

وی با اشاره به پیاده‌سازی طرح جامع مالیاتی، یادآور شد: این طرح می‌تواند به بهبود روش‌های دریافت مالیات، رشد درآمدهای مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی کمک شایانی کند و نهایتا رضایت صاحبان منافع و صیانت از حقوق شهروندی را به همراه داشته باشد.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی با اشاره به مودی محور بودن طرح جامع مالیاتی، بیان کرد: تکریم حقوق شهروندی و برقراری ارتباطات و کسب اطلاعات لازم از فعالیت‌های اقتصادی مودیان، شناسایی و ثبت‌نام مودیان و جلوگیری از فرار مالیاتی و درنهایت توزیع عادلانه درآمد و ثروت در سایه طرح جامع مالیاتی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.