فرماندار بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی با درایت خاص خود معادلات و سیاستهای خصمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را در منطقه بر هم زد و به چالش کشید.

شهید سلیمانی معادلات نظامی استکبار را در منطقه بر هم زد

به گزارش قدس آنلاین، حسین ابراهیمی کردیانی افزود: شهید سلیمانی با برخورداری از تبحر نظامی و روحیه سلحشوری و اخلاص با انسجام بخشی میان جنبشهای مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه علیه ددمنشی های گروههای تکفیری وابسته به مستکبران در عراق و سوریه ایستاد.

وی ادامه داد: حضور شهید سلیمانی و ایستادگی در برابر اقدامات تجاوزکارانه گروههای تکفیری در عراق و سوریه تنها برای حمایت از قشر خاصی نبود بلکه ملاک، عزت و آزادگی ملل و مسلمانان منطقه در مقابله با استکبار جهانی بود.

فرماندار بجستان گفت: شهید سلیمانی با نگاه فرامرزی و فرامنطقه‌ای به مسلمانان و آزادی خواهان به یک چهره بیدارگر برابر استکبار تبدیل شده بود که در شرایط به هم ریخته و تجاوز گروههای تکفیری در سوریه و عراق به این کشورها وارد شد و مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه را به یک جبهه واحد و متحد برابر دشمنان تبدیل کرد.

ابراهیمی افزود: شهید سلیمانی خود را وقف جریانهای آزادی خواه و مقاوم منطقه کرده بود و بصیرت مسلمانان بیداردل منطقه برابر تجاوزکاری مستکبران را افزایش داد.

وی اضافه کرد: مهمترین ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی در کنار خصوصیت و تبحر نظامی وی،  روحیه سلحشوری و اخلاص و شهادت طلبی، دوری از ریا و خود نمایی و مردم داری بود.  آن شهید خود را وقف مردم و خدمت به آنان کرده بود و از هیچ تلاشی برای ارایه خدمات صادقانه به آحاد جامعه دریغ نمی کرد.

فرماندار بجستان گفت: شهید سلیمانی از چهره های مطرح بین المللی بود که کمتر شخصیتی دارای این خصوصیات است و در کنار قاطعیت برابر استکبار جهانی و ایستادگی برابر ترفندهای آنها در منطقه، بسیار مردم دار بود و سادگی و صفا و صمیمیت در شخصیت وی موج می زد.  

ابراهیمی افزود: با توجه به محدودیتهای ناشی از شیوع ویروس همه گیر کرونا آیین نخستین سالروز شهادت شهید سلیمانی در بجستان با همکاری ادارات و ارگانهای مختلف و فعالان رسانه ای و فرهنگی بیشتر در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.