ASUS Adolbook۱۳ ۲۰۲۱ با ۱۱th Gen Core i۵ و بدنه فلزی وارد بازار می شود.

لپ‌تاپ"ASUS Adolbook۱۳ ۲۰۲۱" معرفی شد +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، ایسوس امروزه به لطف نوآوری سری Asus ZenFone ۶ و ۷ با مکانیزم دوربین جدید، ممکن است یک سازنده مهم در گوشی‌های هوشمند باشد. همچنین ، ما باید سری ROG Phone را ذکر کنیم که دستگاه‌هایی را ارائه می‌دهد که همه آنها در بخش سخت افزار و ویژگی‌های بازی قوی هستند. Asus به لطف بخش محاسباتی خود نام خود را بر سر زبان‌ها آورد. به همین دلیل ، این شرکت در حال عرضه محصولات جدید تحت سری Laptop استاندارد و سری ROG خود است، این شرکت تایوانی Adolbook۱۴ را در سپتامبر سال گذشته معرفی کرد. این اولین notebook جهان بود که از سطح فلزی شیب دار برخوردار است، این در واقع در بین گوشی های هوشمند یک استاندارد است اما شرکت‌های زیادی تولید لپ تاپ با گرادیان را ندارند. امروز، این غول الکترونیک تصمیم به راه اندازی یک لپ تاپ شیک جدید با نام ASUS Adolbook ۱۳ ۲۰۲۱ گرفت.

 Adolbook۱۳ ۲۰۲۱ یک نوت بوک جمع و جور است که دارای پردازنده نسل ۱۱th Intel Core i۵-۱۱۳۵G۷ است، این پردازنده با ۱۶ گیگابایت حافظه LPDDR۴X-۴۲۶۶ جفت می شود در حالی که حافظه ۵.۲ گیگابایتی M.۲ SSD پرسرعت نیز در آن قرار دارد. این نوت بوک همچنین دارای یک فن Cicada به روز شده است که از فن سه سرعته پشتیبانی می کند. از نظر طراحی ، Asus Adoolbook ۲۰۲۱ از فناوری چاپ سه بعدی فلزی بهره می‌برد. طبق گفته ایسوس ، این امر باعث ایجاد رنگ اقیانوسی روان با سطح فلزی شیب دار می شود، تکنولوژی ساخت دستگاه مقاوم به نظر می‌رسد و همراه با Asus Logo است.

این لپ تاپ از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با وضوح FHD بهره می برد، این صفحه نمایش همچنین یک طیف رنگی ۱۰۰٪ sRGB را ارائه می دهد که مطمئناً یک امتیاز مثبت است. اگر به صفحه بدون حاشیه علاقه‌مند هستید ، این لپ تاپ نسبت صفحه به بدنه ۸۸٪ را ارائه می دهد که برای لپ تاپ بد نیست. علاوه بر این ، دستگاه کاملاً سبک است و فقط ۱.۱۹ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن ۱۳.۹ میلی متر است. بنابراین دستگاه نازک تر، سبک تر و نسبت صفحه نمایش گسترده‌تری نسبت به Adolbook۱۴ سال گذشته دارد.

در مورد I / O گزینه های مناسبی وجود دارد، این لپ تاپ دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری ، کارت خوان SD ، پورت USB ۲.۰ ، پورت خروجی ویدیوی HDMI ، پورت USB ۳.۱ و پورت USB-C است. تعداد درگاه های موجود چشمگیرترین نیست اما باید بگوییم که از تنوع خوبی برخوردار است. دستگاه دارای یک باتری ۵۰ واتی است و این باتری یک استفاده مناسب را ارائه می‌دهد اما بسته به نوع کاربری متفاوت است، همچنین این لپ تاپ دارای گواهینامه TUV Rheinland است و بلندگوهای استریو Harman Kardon را نیز در خود جای داده است. بنابراین در پخش موسیقی با کیفیت بوده و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

ایسوس (۷۶۶ دلار) برای ASUS Adolbook۱۳ ۲۰۲۱ قیمت گذاری کرده است. این قیمت برای ویژگی هایی گه این دستگاه ارائه می دهد نسبتا مناسب است، به ویژه اگر ساخت تمام فلزی ، طراحی شیب دار و پیکربندی سخت افزاری را در نظر داشته باشید. در حال حاضر ، این دستگاه فقط از فروشگاه Asus ’Jingdon در چین در دسترس است و در مورد عرضه جهانی آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.