به دلیل از بین رفتن فاصله قیمت کارخانه و بازار، شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد همه کسانی که برای دو خودروی وانت 151 و نیسان تک‌سوز ثبت نام کرده‌اند برنده هستند و قرعه کشی برای آنها انجام نخواهد شد

سایپا تمام ثبت نام کنندگان وانت151 و نیسان را برنده اعلام کرد

به گزارش قدس آنلاین، هم اکنون قیمت تعداد قابل توجهی از محصولات سایپا با قیمت بازار نزدیکی معناداری پیدا کرده و عملا استقبال برای ثبت نام در قرعه کشی کاهش پیدا کرده است.  به صورتی که رزرو انصراف دهندگان به میزان 200 درصد افزایش یافته است تا جایگزین کسانی که انصراف می دهند وجود داشته باشد.

در این خصوص مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفته است: 

قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بود از رده خارج می‌شوند.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.