مدیر روابط عمومی سازمان نظام‌پزشکی مشهد گفت: در راستای اجرای طرح تردد شبانه تاکنون ۴۰۰نفر از پزشکانی که برای تردد شبانه آن‌ها پیامک ارسال شده بود، برای رفع سوءاثر به نظام پزشکی مراجعه کردند.

کادر درمان درگیر رفع جریمه تردد شبانه!

دکتر مسعود زحمتکش تصریح کرد:  تاکنون ۴۰۰نفر از پزشکانی که برای آن‌ها بین یک تا هشت بار پیامک جریمه ارسال شده و در آن پیامک موضوع توقیف خودرو هم مطرح  شده بود، برای پیگیری موضوع به ما مراجعه کرده‌اند، اما هنوز مستنداتی به دست ما نرسیده که پلاک خودرویی به واسطه تردد کادر درمانی در زمان‌های ممنوع توقیف شده باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد با اشاره به اینکه نظام پزشکی نیز برای رفع سوءاثر پیامک‌های ارسالی ۳۰۰ پرونده تشکیل و برای پیگیری موارد را به پلیس‌راهور ارسال کرده است، ادامه داد: در این رابطه هنوز به ما پاسخی داده نشده و این ماجرا در ایام کرونایی برای کادردرمانی که مجبور به تردد در خیابان‌ها در زمان‌های ممنوع هستند تبدیل به یک معضل شده است.

زحمتکش تصریح کرد: در همین راستا، فراخوانی صادر و از تمام پزشکان خواسته شد درصورت دریافت پیامک اخطار با مراجعه به سازمان نظام پزشکی، موضوع را اعلام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد در پاسخ به اینکه شنیده می‌شود برخی شماره پلاک‌ها با وجود ثبت در سامانه بازهم مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند، بیان کرد: از این موضوع اطلاع دقیقی نداریم، اما ممکن است در زمان ثبت شماره پلاک خودرو پزشکان مشکلی ایجاد شده باشد و شماره آن خودرو در سیستم ننشسته باشد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح فهرست ۱۷هزار از پلاک‌ خودروهای به متعلق پزشکان به دانشگاه علوم پزشکی وهمچنین به فرمانداری مشهد ارائه دادیم، خاطرنشان کرد: با توجه به استمرار ممنوعیت تردد شبانه، فهرست به‌روز شده را به دانشگاه علوم پزشکی ارائه خواهیم داد.

مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد  بیان کرد: ما از پلیس‌راهور و سایر مسئولان مربوط درخواست داریم این مشکل را بررسی کنند تا دغدغه‌ای برای همکاران کادردرمان ایجاد نشود.

زحمتکش تصریح کرد: حل نشدن مشکل می‌تواند موجب اختلال در کار کادردرمان شود؛ چرا که یک پزشک و داروساز شاغل در داروخانه نمی‌تواند به درستی انجام وظیفه کند و آن‌ها نمی‌توانند بگویند که  زمان تردد ما در سطح شهر گذشته و پاسخگوی مردم نباشند.

وی افزود: مهلتی برای اعلام شماره پلاک‌هایی که با اخطار روبه‌رو شدند به سازمان نظام‌پزشکی نیست؛بنابراین پزشکان می‌توانند در زمان دریافت این پیامک به سازمان مراجعه  و موضوع را پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.