۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: 735186

بهزیستی از فرد توهین کننده به دست فروش دارای معلولیت شکایت کرد و رئیس بهزیستی شهرستان دزفول با حضور در منزل او که مورد بی مهری مأمور شهرداری قرار گرفت بود، از او دلجویی کرد.

شکایت بهزیستی از مأمور شهردای دزفول

قدس آنلاین: به گزارش سازمان بهزیستی، فریدون عبدی رئیس اداره بهزیستی دزفول در این باره گفت: با توجه به ماده ۲۳ قانون جامع حمایت از معلولین روز شنبه این سازمان فردی را که رفتار زشتی با دست فروش معلول در دزفول داشته مورد پیگیری قضایی قرار می‌دهد.

وی افزود: بر اساس این قانون به طور قاطع از فرد معلول حمایت می‌شود و حتی اگر این فرد بدون سیر مراحل اداری اقدام به دست فروشی کرده اما بازهم این قانون اجازه چنین برخوردی با وی نمی‌دهد.

عبدی اضافه کرد: در شهرستان هزاران نفر در حال دست فروشی هستند اما آیا مشکل فقط این فرد معلول است؟

رئیس اداره بهزیستی ضمن تکذیب غیر بومی بودن این فرد معلول گفت: این فرد بیش از ۲۰ سال است که تحت پوشش بهزیستی دزفول بوده است.  

وی اظهارداشت: آدرس و محل زندگی این فرد شناسایی شده و طی حضور مسئولان بهزیستی شهرستان ذزفول در محل زندگی وی ضمن دلجویی از او، مقدمات فراهم کردن مکانی جهت فعالیت شغلی وی انجام شد. همچنین مبلغ پنج میلیون تومان برای افزایش سرمایه و خرید اجناس بیشتر از سوی بهزیستی به این فرد پرداخت می‌شود.

روز گذشته چهارشنبه ۱۷ دی ماه ۹۹ انتشار فیلمی در فضای مجازی از برخورد پیمانکار اجراییات شهرداری دزفول با فرد دست فروش معلول واکنش هایی به دنبال داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.