رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان تازه تاسیس زبرخان در دستور کار قرار دارد ولی زمین آن هنوز بلاتکلیف است و تا زمانی که این موضوع مشخص نشود نمی‌توان ردیف اعتبار دریافت کرد.

زمین بیمارستان زبرخان خراسان رضوی بلاتکلیف است

به گزارش قدس آنلاین، محسن عظیمی نژاد افزود: درخواست ما از مردم شهرستان زبرخان این است که به خاطر منافع عمومی و بلند مدت بر روی مکان بیمارستان اجماع کنند و به وحدت نظر برسند.
وی ادامه داد: طی بازدیدی که دیروز از منطقه کشتارگاه و تعدادی رستوران این شهرستان انجام شد اوضاع رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی اصلا مناسب نبود و وضعی که مشاهده می شود نگران کننده است.
رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: به طور رسمی اعلام شد که ویروس انگلیسی که قدرت سرایت فوق‌العاده‌ای دارد وارد ایران شده است و این‌ موضوع می‌طلبد که مردم بیشتر پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند.
عظیمی نژاد افزود: امسال ۳۱۵ سهمیه استخدامی برای دانشکده علوم پزشکی نیشابور گرفته شد که آزمون آن ۲۴ بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و این استخدامی که معادل ۱۰ درصد نیروی فعلی دانشکده است می‌تواند بخشی از مشکلات نیروی انسانی در حوزه بهداشت و سلامت این شهرستان را مرتفع کند.
وی با اشاره به اختصاص ردیف اعتبار ملی به پردیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور ادامه داد: از روز اول ناراحتی خودم را از محل جانمایی این پردیس‌ اعلام کردم و ۲ سال قبل در زمان بازدید وزیر نیروی وقت دستور ایجاد دیوارهای ساحلی برای حفاظت از این ساختمان‌ها داده شد که طی این ۲ سال فقط یک پل پنج دهنه ساخته شده است.
شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان تحت پوشش دانشکده علوم‌پزشکی نیشابور قرار دارند.
مرکز شهرستان‌های ۴۰۰ هزار، ۴۲ هزار و ۶۰ هزار نفری نیشابور، فیروزه و زبرخان در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی به ترتیب در ۱۲۷، ۱۶۲ و ۱۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.