فیفا با ارسال نامه‌ای به وکیل مربیان کروات اسبق پرسپولیس از آغاز فرآیند رسیدگی به شکایت آنها از پرسپولیس خبر داد.

پرونده پرسپولیس و برانکو در مرحله‌ای جدید

قدس آنلاین: باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۸ آبان مدعی شد وکیل برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش با ارسال نامه‌ای به فیفا دریافت تمام مطالبات این افراد را از باشگاه ایرانی تایید کرده  است اما این وکیل به تازگی با ارسال نامه‌ای به فیفا درخواست کرده مالیات تمام سال‌های قرارداد زلاتکو ایوانکویویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ و پاداش صعود سرخ‌پوشان به لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ هم باید پرداخت شود.

دارو بوسیچ، درباره آخرین وضعیت پرونده این سه مربی کروات در فیفا اظهار داشت: فیفا در نامه ای‌ به ما پاسخ داد روند دادرسی را آغاز کرده اما این روند تا اوایل فوریه ادامه دارد. البته به ما درباره طولانی شدن رسیدگی به پرونده تا آن زمان توضیحی ارائه نشده و این موضوع اهمیتی هم ندارد.

وی ادامه داد: انتظار داریم در این ادعا برنده شویم زیرا پرداخت مالیات و پاداش بخشی از همان قراردادی است که قبلا به سود ما تصمیم گیری شد اما تفاوتی ندارد رای در این ماه صادر شود یا ماه آینده به ویژه اگر ۵ درصد پاداش به ما تعلق بگیرد.

طبق ادعای جدید دستیاران برانکو باشگاه پرسپولیس به جز مالیات باید در مجموع ۴۵ هزار یورو به دلیل صعود به لیگ قهرمانان آسیا به این مربیان پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.