تیم فوتبال سایپا با برتری دو بر یک برابر ذوب‌آهن به دومین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کرد.

پیروزی سایپا در آخرین دقیقه در برابر ذوب‌آهن / پیروزی خانگی برای شاگردان نویدکیا

قدس آنلاین: در جریان هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال سایپا از ساعت ١۵ در ورزشگاه دستگردی میزبان ذوب‌آهن بود که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک به سود سایپا به پایان رسید.

در دقیقه ۵٩، روی خطای هند مدافع ذوب‌آهن، داور یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه به سود سایپا اعلام کرد و در ادامه حسین ماهینی با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ذوب‌آهن ارسال کرد و فریبرز  گرامی با یک ضربه سر تک گل تیمش را به ثمر رساند.

در ادامه در دقیقه ۸۷ روی خطای هند صادق بارانی، داور نقطه پنالتی را به سود ذوب‌آهن نشان داد و وحید محمدزاده با استفاده از این فرصت با یک ضربه چیپ گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

در دقیقه ۵+۹۰ بازیکنان ساپیا حرکت خوبی در محوطه جریمه ذوب‌آهن انجام دادند و در ادامه روی پاس رو به عقب صادق بارانی، امیرعلی صادقی گل دوم را برای تیمش به ثمر رساند.

این دومین پیروزی شاگردان ابراهیم‌ صادقی در لیگ بیستم و چهارمین شکست ذوب‌آهن بود.

با این نتیجه سایپا ١٣ امتیازی شد و بالاتر از پرسپولیس در جایگاه نهم جدول قرار گرفت. ذوب‌آهن نیز بدون برد با ٧ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد.

پیروزی خانگی برای شاگردان نویدکیا

دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و پیکان با برتری دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم سپاهان و پیکان در قالب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

در دقیقه ۱۴ شوت محمد کریمی هافبک سپاهان از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۹ پاس شهباززاده به سروش رفیعی رسید و رفیعی در محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه محمد دریس را باز کرد تا شاگردان نویدکیا با یک گل از حریف‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۲۲ سانتر خطرناک نادر محمدی روی یک پرتاب اوت با ضربه سر آرش قادری با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۵ شوت بازیکن پیکان به دست محمدرضا حسینی برخورد کرد و داور بازی برای پیکانی‌ها اعلام پنالتی کرد. در ادامه آرش قادری ضربه خود را برخلاف جهت شیرجه نیازمند وارد دروازه سپاهانی‌ها کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

در دقیقه ۷۴ سانتر محمد کریمی و ارسال تک ضرب او با ضربه سر سجاد شهباززاده وارد دروازه پیکان شد تا سپاهانی‌ها مجددا از حریف‌شان پیش بیفتند.

در دقیقه ۷۸ سانتر امیر روستایی و ضربه سر رضا جبیره به شکل خطرناکی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

در دقیقه ۷۹ سانتر امید نورافکن به حسینی رسید و این بازیکن با ضربه سر توپ را به محبی پاس داد اما مهاجم سپاهانی‌ها توپ را در مقابل دروازه به بیرون زد.

این دیدار در نهایت با برتری دو بر یک شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید تا سپاهانی‌ها ۱۹ امتیازی شوند و هم امتیاز با استقلال در رده سوم باقی بمانند. در مقابل پیکانی‌ها با این شکست ۱۶ امتیازی باقی ماندند.

نساجی و ماشین سازی به در بسته خوردند

مصاف ماشین‌سازی و نساجی مازندران با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در جریان بازی معوقه هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم نساجی مازندران و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان یافت.

گل اول این بازی توسط تیم ماشین‌سازی به ثمر رسید. در دقیقه ۴ اتابک زارعی روی ارسال بازیکن ماشین‌سازی از سمت راست محوطه جریمه نساجی، موفق شد گل اول این بازی را به ثمر برساند.

در ادامه میلاد کمندانی در دقیقه ۴۲ و روی اشتباه مدافعان حریف در محوطه جریمه موفق شد گل تساوی این بازی را به ثبت برساند.

در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری ثمری نداشت تا این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان برسد. 

با این نتیجه، تغییری در جایگاه دو تیم ایجاد نشد و نساجی با ۹ امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاد و ماشین‌سازی با ۴ امتیاز در شانزدهم جدول باقی ماند.

گل گهر در اراک امتیاز داد

گل‌گهر با توقف مقابل آلومینیوم اراک شانس رسیدن به رده چهارم را از دست داد.

 آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید تا گل‌گهر فرصت رسیدن به رتبه چهارم را از دست بدهد.

با این نتیجه گل‌گهر ۱۵ امتیازی شد و با ۱۰ بازی در رده ششم قرار گرفت و آلومینیوم اراک هم با ۱۲ امتیاز از ۱۱ بازی، رده دهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم گل گهر فرصت این را داشتند تا در صورت پیروزی در این دیدار و باتوجه به شکست پیکان مقابل سپاهان بالاتر از این تیم و تراکتور به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

انتهای پیام

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.