۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 736498

امروزه یکی از نیازهای اکثر شرکت ها، ادارات، طلافروشی ها، مطب پزشکان و دفاتر وکالت ریموتی کردن درب ورودی اتاق مدیر عامل و یا منشی می باشد.

معرفی قفل برقی مدیریتی درب ورودی شرکت ها

امروزه یکی از نیازهای اکثر شرکت ها، ادارات، طلافروشی ها، مطب پزشکان و دفاتر وکالت ریموتی کردن درب ورودی اتاق مدیر عامل و یا منشی می باشد.

این کار به کمک قفل ریموت دار درب ضد سرقت و یا چوبی به راحتی امکان پذیر است. زمانی که مدیر و یا منشی مشغول کار خود هستند این محصول به آنها کمک می کند تا خیلی راحت از پشت میز کارشان توسط فشردن دکمه ریموت درب را باز نمایند. برای معرفی کامل این محصول تا انتهای خبر با ما باشید...

قفل مقابل برقی ریموت دار چیست؟

پکیج قفل مقابل برقی ریموتی درب چوبی و ضد سرقت شامل یک عدد قفل مقابل برقی + یک عدد رسیور قفل برقی + دو عدد ریموت می باشد. قفل برقی که داخل این پکیج قرار گرفته است با توجه به چوبی و یا ضد سرقت بودن درب مورد نظر شما متفاوت می باشد.

قفل مقابل برقی ریموت دار درب ورودی شرکت

تنها تفاوت قفل برقی درب ضد سرقت با قفل برقی درب چوبی، بزرگ تر بودن سایز برش روی قاب آهنی در مدل ضد سرقت است. چون توپی های درب ضد سرقت اندازه ی بزرگتری نسبت به توپی های درب چوبی دارند این برش باید کمی بزرگتر باشد تا حین قفل کردن درب توسط کلید، توپی ها بتوانند به راحتی داخل آن حرکت نمایند و در حفره ای که روی چارچوب تعبیه شده است درگیر شوند. قفل مقابل برقی با نام های دیگری مثل قفل برقی درب چوبی و ضد سرقت، قفل مغزی برقی، قفل برابری الکتریکی و قفل لادری هم شناخته می شود که در این مقاله از این عناوین هم استفاده شده است.

رسیور قفل برقی شامل یک عدد گیرنده ۴۳۳ مگاهرتز و یک عدد ترانس تغذیه می باشد که می توانید ۴۰ عدد ریموت روی آن ذخیره نمایید. البته همانطور که بیان شد داخل این پک فقط دو عدد ریموت قرار دارد و اگر نیاز به ریموت های بیشتری دارید می توانید با کلیک روی عبارت ریموت درب پارکینگ انواع مختلف آن را خریداری نمایید. رسیور قفل برقی دارای دو رشته سیم ورودی است که برای راه اندازی باید آن را به برق ۲۲۰ ولت شهر متصل کنید. دو رشته خروجی رسیور قفل برقی دارای ولتاژ ۱۲ ولت AC است که با هر بار استفاده از ریموت، این ولتاژ به بوبین قفل برابری الکتریکی نصب شده روی چارچوب اعمال می گردد.

قیمت و خرید انواع ریموت کنترل درب پارکینگ

آموزش نصب قفل مقابل برقی ریموت دار

برای نصب قفل مقابل برقی ریموت دار نیاز به ابزارهایی همچون دریل و سنگ فرز دارید. برای انجام این کار ابتدا باید بتوانید مقابل برقی را روی چارچوب نصب کنید. شاید بتوان گفت مهم ترین قسمت کار همین مرحله می باشد. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این مرحله با سرچ عبارت "آموزش نصب قفل مقابل برقی" در گوگل، کلیپ های آموزشی موجود در وب سایت شرکت کلیتک را مشاهده نمایید. انواع مقابل برقی را از این لینک ببینید: https://shorl.com/hystejiprepryfre

برای نصب قفل مقابل برقی ابتدا باید قاب فلزی که روی چارچوب قرار گرفته است را باز کنید. سپس حفره ای که روی چارچوب برای قرار گرفتن زبانه درب تعبیه شده است را به اندازه ی بوبین قفل لادری برش دهید و گشاد تر کنید تا بتوانید بوبین را به راحتی داخل آن جایگذاری نمایید. بعد از انجام این کار می توانید با پیچ کردن بدنه فلزی قفل برقی را روی چارچوب فیکس کنید.

مرحله بعد نصب رسیور قفل برقی می باشد. طبق تجربه در ساختمان هایی که کارشان به پایان رسیده است بهترین جا برای قرارگیری رسیور قفل برقی، داخل اتاق و کنار چارچوب می باشد. چون در این حالت کار نصب راحت تر انجام می شود و محیط نصب کمتر تخریب می گردد. البته بهتر است مکان نصب را جایی انتخاب کنید که به برق ۲۲۰ ولت شهر هم دسترسی داشته باشید. معمولاً در کنار هر دری کلید و پریز قرار دارد و این فضا مورد مناسبی برای نصب می باشد.

قفل ریموتی درب ورودی شرکت

بعد از پیدا کردن چنین مکانی ابتدا فکری برای رساندن دو رشته ی خروجی دستگاه به قفل مقابل برقی که روی چارچوب قرار گرفته است بکنید. اکثر برق کارها توسط یک مته ی بلند سوراخی از روی چارچوب (محل نصب مقابل برقی) به مکانی که رسیور نصب می گردد (کنار چارچوب درب) ایجاد می کنند و دو رشته سیم خروجی رسیور را از طریق این کانال به قفل برقی که روی چارچوب نصب شده است می رسانند.

مرحله بعد وصل کردن دو رشته سیم ورودی رسیور قفل برقی به برق ۲۲۰ ولت شهر می باشد. بعد از انجام این کار دستگاه روشن خواهد شد و شما می توانید خیلی راحت توسط هر ریموت ۴۳۳ مگاهرتز مثل ریموت کرکره برقی درب را باز نمایید.

با هر بار استفاده از ریموت، لبه ی متحرک قفل مقابل برقی ریموت دار یک بار به حالت خلاصی می رود. در این حالت اگر فشار کمی به درب وارد نمایید خیلی راحت می توانید درب را باز کنید. زمانی که درب را می بندید مجدداً مقابل برقی قفل خواهد شد.

این پکیج با القابی مثل قفل برقی طلا فروشی، قفل ریموت دار اتاق مدیر، قفل ریموتی درب ورودی، قفل درب اتاق ریموت دار، قفل منشی و ... در بازار شناخته می شود.

امیدواریم خواندن این مقاله اطلاعات جدیدی به دانسته های شما افزوده باشد. ممنون از همراهی شما.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.