۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 739177

تمامی اقشار جامعه از اهمیت چاپ بنر و ویژگی‌های آن مطلع هستند، در حال حاضر دفاتر مختلفی در سطح کشور در زمینه چاپ بنر فعالیت می‌کنند، اما آنچه که مهم است کیفیت کار و عملکرد این دفاتر خواهد بود.

کیفیت چاپ بنر با دستگاه«سالونت» بهتر است یا «اکوسالونت»؟

در عصر حاضر چاپ بنر راهکار مقرون به صرفه و مناسبی به شمار می‌رود که افراد می‌توانند از آن برای کاربردها و مقاصد گوناگون استفاده کنند. چاپ بنر عموماً برای تبلیغات کاری، اطلاعیه، برگزاری مراسم، چاپ پیام‌های تبریک یا تسلیت، ساخت تابلو برای مشاغل و دفاتر مختلف و... کاربرد دارد. به همین دلیل تمامی اقشار جامعه از اهمیت چاپ بنر و ویژگی‌های آن مطلع هستند، در حال حاضر دفاتر مختلفی در سطح کشور در زمینه چاپ بنر فعالیت می‌کنند، اما آنچه که مهم است کیفیت کار و عملکرد این دفاتر خواهد بود. طبیعتاً کیفیت کار و چاپ بنر در دفاتر مختلف بستگی به دستگاه و ابزارآلاتی دارد که با آن کار می‌کنند، اما کیفیت چاپ با کدام دستگاه‌ها بهتر است؟ برای آنکه به پاسخ سوال خود برسید و بهترین مرکز چاپ بنر را برای مقصود مدنظر خود انتخاب کنید، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید.

چاپ بنر

بهترین دستگاه برای چاپ بنر کدام است؟

اصولاً برتری یک دستگاه چاپ بنر نسبت به دستگاه‌های دیگر بر اساس میزان کیفیت چاپ بنر تعیین می‌شود. از زمان روی کار آمدن چاپ بنر به جای پرده‌های پارچه‌ای یا دیگر ابتکارات قدیمی دستگاه‌های مختلفی برای چاپ بنر طراحی و تولید شده‌اند، اما دو مدل از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ بنر شامل موارد زیر می‌شود:

  • دستگاه سالونت: یکی از دستگاه‌های پیشرفته و خاص که برای چاپ بنر در دفاتر مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، سالونت نام دارد. دستگاه سالونت جوهرهای تهاجمی با بوی شدید و غیرقابل تجزیه داشته، اما در برابر نور خورشید و آب کاملاً مقاوم می‌باشد. اگرچه جوهرهای قوی دستگاه سالونت حالت شیمیایی دارند اما چاپ بنر با دستگاه سالونت برای نصب در محیط‌های مختلف مناسب خواهد بود. تصاویر چاپ شده توسط دستگاه سالونت نسبت به اکوسالونت کیفیت پایین تری دارند . زیرا دارای نازل‌هایی با سایز بزرگ می‌باشند که موجب می‌شود کیفیت تصویر پایین بیاید.

  • دستگاه اکوسالونت: در معرفی دستگاه چاپ بنر اکوسالونت باید گفت که این دستگاه دقیقاً برخلاف دستگاه سالونت دارای جوهرهای معلق و قابل تجزیه می‌باشد که هیچ بوی نامطبوعی از خود منتشر نمی‌کنند. دستگاه چاپ بنر اکوسالونت دارای نازل‌های سایز کوچک و جوهرهای چاپ بسیار مرغوبی است که موجب می‌شود تصویر با کیفیت بالا و رزولوشن بسیار خوب چاپ خواهد شد.

بنابراین به وضوح روشن است که برای سفارش چاپ بنر می‌بایست حتماً کیفیت مدنظر خود را به طراح ارجاع دهید تا با انتخاب بین دستگاه سالونت یا اکوسالونت بنری با کیفیت تصویر و عالی به شما تحویل دهد. کلیه‌ی دفاتر چاپ بنر برای انتخاب دستگاه اکوسالونت دلایل زیادی دارند که بزرگ‌ترین آن با کمک قوه بینیایی مشخص خواهد شد. اگر بخواهید به دو بنر چاپ شده توسط دستگاه سالونت و اکوسالونت نگاه کنید متوجه خواهید شد که کیفیت تصویر بنری که با دستگاه اکوسالونت چاپ شده بهتر از بنر چاپ شده با دستگاه سالونت می‌باشد. کیفیت تصویر بنر چاپ شده با دستگاه سالونت تنها از فاصله‌ی ۴۰ الی ۵۰ متری مطلوب خواهد بود.

چاپ استیکر

قیمت چاپ بنر چگونه تعیین می‌شود؟

با وجود دستگاه‌ها با مدل‌های مختلف در دفاتر چاپ بنر، پوستر، چاپ استیکر، عکس و... قیمت چاپ بنر با هر مدل دستگاهی تفاوت دارد. به طور مثال قیمت چاپ بنر با دستگاه اکوسالونت نسبت دستگاه سالونت بیشتر خواهد بود. از طرفی عوامل دیگری همچون متراژ و ابعادی که برای چاپ بنر در نظر دارید، بر میزان قیمت چاپ بنر تاثیر مستقیم خواهد داشت. بنابراین اگر به دنبال چاپ بنری هستید که برای مدت طولانی دوام و طول عمر داشته باشد، بهتراست چاپ بنر با دستگاه اکوسالونت را انتخاب نمائید.

کاربردهای جذاب دستگاه اکوسالونت

در مقایسه با دستگاه سالونت دستگاه اکوسالونت کاربردهای بیشتری دارد، دستگاه اکوسالونت علاوه‌ بر چاپ بنر در ابعاد متخلف برای چاپ استیکر چسبی و غیرچسبی برای شیشه نیز کاربرد دارد. امروزه که بسیاری از مشاغل از سوپرمارکت‌ها تا دفاتر کاری دیگر برای تبلیغات و معرفی خود به رهگذران از چاپ استیکر بهره‌ می‌برند، دستگاه اکوسالونت بسیار ضروری و مهم محسوب می‌شود. به طور مثال اگر شما صاحب یک دفتر بیمه باشید می‌توانید با چاپ استیکر و چسباندن آن بر روی درب سیکوریت ورودی محل کارتان انواع خدمات بیمه‌ای خود را به افراد معرفی کنید. به این طریق افراد ترغیب می‌شوند که برای داشتن اطلاعات بیشتر با شما صحبت کرده در نتیجه فروش شما بالاتر خواهد رفت.

البته ناگفته نماند که یکی از عوامل مهم برای کار با دستگاه‌های چاپ بنر سالونت یا اکوسالونت، فردی است که با دستگاه کار می‌کند. با وجود اینکه این نوع دستگاه‌های چاپ بنر بسیار پیشرفته می‌باشد، اما فردی که به عنوان اپراتور پشت دستگاه قرار می‌گیرد هم می‌بایست از دانش لازم برای کار با دستگاه برخوردار باشد. به همین دلیل می‌بایست برای چاپ بنر یک دفتر کاری را انتخاب کنید که پرسنل و کادری مجرب و باتجربه داشته باشد.

چاپ مدرن یاس، بهترین انتخاب برای سفارش چاپ بنر

اگر به دنبال یک دفتر چاپ بنر، چاپ استیکر و.. در تهران هستید، چاپ مدرن یاس یکی از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. این مجموعه که در زمینه چاپ بنر، کارت ویزیت، اعلامیه ترحیم، ساخت مهر لیزری، چاپ دیجیتال، چاپ کاغذ دیواری، چاپ مش، چاپ برچسب اموال، چاپ قاب موبایل، چاپ لیوان، چاپ پازل و... آماده خدمات رسانی می‌باشد دارای پرسنلی حرفه‌ای و کارآزموده می‌باشد. دفتر کاری چاپ مدرن یاس در خیابان ۱۷شهریور تهران واقع شده است، اما برای سفارش و تحویل بنر و... لازم نیست حتماً به صورت حضوری تا خیابان ۱۷ شهریور تهران بروید. شما می‌توانید از جای جای تهران سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید و بنر خود را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. برای ثبت سفارش آنلاین کافی است به وبسایت رسمی چاپ مدرن یاس به نشانی print-modernyas.ir   مراجعه کنید و با انتخاب هر یک از انواع چاپ مورد نیاز خود و وارد کردن اطلاعات لازم سفارش خود را ثبت نمایید. یا با شماره تماس ۳۳۷۱۳۳۷۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید .

چاپ مدرن یاس

بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت چاپ مدرن یاس یکی از بهترین و در دسترس‌ترین دفاتر چاپ بنر و... به شمار می‌رود که با خدمات متنوع و سرعت بالای ثبت سفارش آنلاین مورد حمایت افراد قرار می‌گیرد. از طرفی وبسایت چاپ مدرن یاس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده، همچنین نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال را نیز به خود اختصاص داده است. شما مخاطبان عزیز می‌توانید چاپ مدرن یاس را در اینستاگرام و تلگرام هم دنبال کنید تا با مشاهده کیفیت کار با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمائید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.