(Samsung Galaxy Tab (SM-T۲۲۵ با باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت ، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات در FCC مشاهده شد.

تبلت جدید سامسونگ با شارژ سریع ۱۵ واتی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، گفته می شود سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت جدید با شماره مدل SM-T۲۲۵ است و پیش از این در سیستم معیار Geekbench مشاهده شده بود. اکنون همان تبلت با همان شماره مدل در سایت صدور گواهینامه FCC ایالات متحده نیز مشاهده شده است.

لیست FCC Samsung SM-T۲۲۵ برخی از مشخصات اصلی این تبلت آینده سامسونگ را نشان می‌دهد، همچنین این دستگاه را با آرم سامسونگ در پنل پشتی و یک سنسور دوربین در گوشه بالا سمت چپ به تصویر کشیده است.

تبلت سامسونگ با شماره مدل SM-T۲۲۵ در FCC مشاهده شد

در لیست FCC Samsung SM-T۲۲۵ آمده است که این محصول به مجموعه Galaxy Tab A این شرکت تعلق دارد، با این حال هنوز نام دقیق دستگاه مشخص نیست و ابعاد آن ۱.۴۵ میلی متر در ۴.۸ میلی متر است.

طبق لیست FCC، سامسونگ SM-T۲۲۵ باتری با شماره مدل HQ-۳۵۶۵S پشتیبانی می‌شود و با بررسی متقابل شماره مدل در پایگاه داده TUV Rheinland، ظرفیت باتری دستگاه ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. سامسونگ SM-T۲۲۵ از شارژ سریع ۱۵ وات با شارژر شماره مدل EP-TA۲۰۰ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

لیست FCC گزینه های اتصالات پشتیبانی شده در تبلت آینده شامل؛ GSM ، WCDMA ، LTE، بلوتوث و پشتیبانی از Wi-Fi ۲.۴GHz و ۵GHz را لیست کرده است.

طبق لیست Geekbench، سامسونگ SM-T۲۲۵ گفته می شود توسط چیپ ست MediaTek MT۸۷۶۸WT تغذیه خواهد شد و نشان می دهد که این تبلت ۳ گیگابایت رم دارد و Android ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می‌کند، همچنین در تست‌های تک و چند هسته‌ای، دستگاه به ترتیب ۸۱۰ و ۳،۴۸۹ امتیاز کسب کرده است.

با توجه به گواهینامه ها دریافتی، تلبت آینده Samsung SM-T۲۲۵ می تواند یک تبلت مقرون به صرفه با مشخصات مناسب باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.