با اعلام مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، حضور فراز کمالوند در تیم استقلال و همراهی فرهاد مجیدی منتفی شده و این مربی احتمالا فردا به شاهین اضافه خواهد شد.

حضور کمالوند در استقلال منتفی شد/  سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر به اهواز می‌رود

قدس آنلاین؛ فرهاد مجیدی در حالی به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شد که فراز کمالوند را در لیست کادر فنی خود به باشگاه استقلال معرفی کرد. کمالوند که سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بود، روز گذشته هم در تمرین استقلال حضور یافت و این تیم را تمرین داد. به گفته احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، غلامپور و کمالوند دو دستیار قطعی مجیدی هستند اما باشگاه شاهین با جدایی کمالوند مخالفت کرده است.

جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین صبح امروز جمعه برگزار شد و با تصمیم تمام اعضای هیات مدیره و مدیرعامل قرار است کمالوند به کارش در تیم شاهین بازگردد.

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام این موضوع گفت: مشکل حضور کمالوند در تیم شاهین حل شده و ایشان احتمالاً فردا در اهواز به تیم شاهین اضافه می‌شود. حضور کمالوند در استقلال منتفی است و ما با انتقالش به این تیم مخالفت کردیم. پای مخالفتمان هم ایستادیم.

وی درباره اینکه کمالوند از مشکلات تیم شاهین گلایه داشت، تصریح کرد: در باشگاه‌های بزرگ، مشکلات کوچک هم وجود دارد و این اجتناب ناپذیر است. کمالوند مربی حرفه‌ای و حساس است و گاهی با این مسائل کوچک به هم می‌ریزد. تمام مشکلات را رصد کرده‌ایم و ان شاءالله حل خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شاهین با تاکید بر اینکه کمالوند قراردادش را با این تیم فسخ نکرده است، درباره حضور وی در تمرین روز گذشته استقلال گفت: بعید می دانم کمالوند در تمرین امروز استقلال حضور یابد. من بعد از جلسه هیات مدیره با او صحبت کردم و فکر می‌کنم در منزل خود حضور داشت.

مسیگر در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا فرهاد مجیدی سرمربی استقلال جدایی کمالوند را از این تیم پذیرفته است؟ اظهار کرد: این به باشگاه ما مربوط نیست و صحبتی بین کمالوند و مجیدی است. ما فقط درباره سرمربی خودمان صحبت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شاهین در هفته هفدهم لیگ دسته اول روز یکشنبه در اهواز به مصاف تیم استقلال ملاثانی می‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.