کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت:وضعیت جوی استان تا پایان هفته همراه با گذر ابر و نا پایداری‌های خفیف است که در روزهای پنجشنبه و جمعه احتمال افزایش ناپایداری و بارش‌ها وجود دارد.

هوای خراسان رضوی تا پایان هفته کم و بیش ناپایدار است

به گزارش قدس آنلاین، زهرا آهنگر زاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با سه و سرخس با ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند و دمای هوای شهر مشهد نیز در این مدت بین چهار تا ۱۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و بیشترین سرعت وزش باد نیز از بجستان و سبزوار با ۲۲ کیلومتر در ساعت ثبت شده ‌است.

وی ادامه داد: امروز آسمان مناطق شمال غربی خراسان رضوی نیمه ابری است و در دیگر مناطق استان، پدیده گذر ابر را شاهد هستیم و فردا سه شنبه سرعت وزش باد در برخی مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی و جنوب شرقی افزایش می یابد که همراه با گرد و خاک است و بروز بارش های پراکنده در نواحی شمالی استان نیز دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بین اداره کل هوا شناسی خراسان رضوی گفت: از امروز تا پنجشنبه امکان افزایش چند درجه ای دمای هوا  در استان وجود دارد و برای روزهای پنجشنبه و جمعه نیز انتظار داریم در استان بارش‌هایی اتفاق بیفتد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.