۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: 743618

پیشکسوت پرسپولیس گفت: با جذب مهدی ترابی و شهریار مغانلو و اتمام محرومیت عیسی آل کثیر، خط حمله پرسپولیس وحشتناک شده است.

آرفی: خط حمله پرسپولیس وحشتناک است

قدس آنلاین«اشپیتیم آرفی» در گفت و گو با ایرنا درباره وضعیت کنونی پرسپولیس اظهار داشت: باید یک خسته نباشید به مدیریت باشگاه گفت که توانستند مقداری از مشکلات قدیمی را حل کنند و امور باشگاه را هم انجام بدهند. اینکه مدیریت باشگاه همزمان چند کار مهم را انجام داد، بسیار قابل تقدیر است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کرد پرسپولیس بتواند به عنوان قهرمانی نیم فصل لیگ برتر برسد و دوباره مدعی اصلی قهرمانی شود، بیان داشت: در چند سال گذشته هر زمان که پرسپولیس آرامش داشته توانسته به قهرمانی برسد و خوب نتیجه بگیرد. وقتی حاشیه و مشکل نباشد همه در باشگاه می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در کل مگر می‌شود پرسپولیس در فوتبال ایران مدعی قهرمانی نباشد؟ تیم امسال همان تیم قدرتمند سال‌های گذشته است که چند بازیکن هم به آن اضافه شده و به همین دلیل مشخص است که مدعی قهرمانی باشد.

آرفی درباره جذب بازیکنان جدید توسط پرسپولیس، گفت: در فوتبال اینطور است که بازیکنی به یک باشگاه می‌آید و یک بازیکن دیگر هم می‌رود. در شرایط فعلی حفظ بازیکنان کار بسیار دشواری است آن هم وقتی مثلاً از باشگاه های قطری پیشنهاد های میلیاردی دارند. پس خیلی سخت است که بخواهید با باشگاه های قطری از لحاظ مالی مبارزه کنید.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنی مثل شجاع خلیل زاده را وقتی پیشنهاد سنگین از قطر دارد، نمی‌توان نگه داشت. مثلاً باشگاه باید به شجاع پیشنهاد ۱۵ میلیاردی می داد و با او قرارداد می بست و بعد پول او را نمی‌دادند و شجاع دوباره شکایت می‌کرد.

آرفی افزود: خب این چه فایده ای دارد؟ هوادار ها هم باید متوجه باشند که همه چیز را نباید گردن مدیریت یا مربی انداخت. در فوتبال الان پول حرف اول و آخر را می‌زند.

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: با آمدن ترابی مغانلو و اتمام محرومیت آل‌کثیر خط حمله پرسپولیس وحشتناک می‌شود. ضمن اینکه مهدی عبدی هم هست و مهدی مهدیخانی هم بازیکن خوبی است. در خط دفاع هم با وجود سید جلال حسنی و حسین کنعانی و حتی محمد انصاری مشکلی وجود ندارد اما اگر یک دفاع اضافه شود وضعیت بهتر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.