رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه گفت:تمامی هزینه اعزام و اسکان راهیان نور کشور که با مشارکت‌های جهادی تامین می‌شود برای دو بخش بازسازی شهر سی سخت و ارتقای سلامت در خوزستان اختصاص می‌یابد.

هزینه راهیان نور به بازسازی سی سخت اختصاص می‌یابد

قدس آنلاین: سردار عباس مطهری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ظرفیت با ساماندهی گروه‌های جهادی سپاه پاسداران در شهر سی سخت و با مشارکت دیگر ادارات نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی عملی می‌شود.

وی افزود: بیش از  ۸۰۰ گروه جهادی فرهنگیان در کشور فعال هستند که فعالیت آن‌ها در قالب بازسازی "هر گروه جهادی یک ساختمان مسکونی مربوط به فرهنگیان" ساماندهی می‌شود.
رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور بیان کرد: فعالیت گروه‌های جهادی از ۲۷ اسفند برای مشارکت در ساخت منازل فرهنگیان آسیب دیده از زلزله در سی سخت  آغاز می‌شود.
سردار مطهری عنوان کرد: در زلزله ۲۹ بهمن امسال در سی سخت منازل بیش از ۲۷۰ فرهنگی شاغل و بازنشسته بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده است.

در پی وقوع زلزله ۵ و ۶ دهم ریشتری به سه هزار و ۷۰۰ واحد از منازل مسکونی خسارت وارد شد.۸۰۰ واحد به علت خسارت ۶۰ تا ۱۰۰ درصد نیاز به بازسازی دارد و از مجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد نیز ۲ هزار و ۹۰۰ واحد تعمیری هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.