۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹
کد خبر: 743859

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با غلبه چهار بر یک بر میهمانش پارسه تهران راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شد.

صعود صنعت‌نفت آبادان به مرحلۀ بعد جام حذفی

قدس آنلاین: به گزارش ایرنا این دیدار عصر شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که تیم صنعت‌نفت آبادان در نیمه اول بازی با هجوم همه جانبه بارها در آستانه باز کردن دروازه حریف قرار گرفت ولی مدافعان و دروازه بان پارسه تهران مانع از فروپاشی دروازه این تیم شدند.

نفتی‌ها که برابر تیم دسته سومی به میدان رفته بودند به حملات خود ادامه دادند ولی در ضربات نهایی دقت لازم را نداشتند.

در دقیقه ۴۵ این دیدار فرار دیدنی رضا خالقی‌فر مهاجم صنعت‌نفت فرصت گلزنی را برای این تیم فراهم کرد و  با ضربه دقیق دروازه پارسه تهران را باز کرد تا نفتی‌ها نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارند.

بازی در نیمه دوم نیز با میدان داری تیم صنعت نفت آغاز شد، فرارهای دیدنی حسین ساکی وینگر راست صنعت‌نفت و ارسال‌های دقیق این بازیکن موقعیت‌های خوبی را برای مهاجمان این تیم رقم زد.

در دقیقه ۶۱ حسین ساکی ارسالی روی دروازه پارسه تهران داشت که داور پس از برخورد توپ به دست مدافع پارسه نقطه پنالتی را نشان داد تا طالب ریکانی از روی نقطه پنالتی دومین گل تیم میزبان را به ثمر برساند.

سید سیروس پورموسوی که خیالش از پیروزی تیمش راحت شده بود در دقیقه ۶۵ سه تعویض در خط هجومی تیم خود انجام داد و رحیم زهیوی که تنها چند ثانیه از آمدنش به زمین گذشته بود با دروازه‌بان حریف تک به تک و موفق شد گل سوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۸ حسین ساکی درون ۱۸ قدم توسط دروازه‌بان تیم پارسه تهران با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را برای بار دوم نشان دهد و این بار رحیم زهیوی با ایستادن پشت ضربه پنالتی موفق شد دومین گل خود و چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند.

مسعود حقیقی به کمک‌های بهزاد پناهی و امین قدیری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

بهمن عرب از تیم فوتبال پارسه تهران در دقیقه ۷۷ این دیدار با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.