سومین نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی مشهد با حضور پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، گروه‌های تواشیح و فعالان قرآنی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار شد.

سومین نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، این نشست با هدف تقویت ارتباط جامعه قرآنی با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مسعود میریان، رئیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، اساتید و پیشکسوتان قرآنی همچون سید مرتضی سادات فاطمی، هاشم روغنی، رضا گلشاهی و ... در موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

قرائت قرآن کریم با نوای دلنشین رضا گلشاهی، نفر اول رشته حفظ کل در مسابقات بین المللی قرآن کریم آغازگر این نشست بود و در ادامه اعضای جامعه قرآنی مشهد با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) این امام رئوف را زیارت کردند. همچنین در ادامه این نشست برخی از پیشکسوتان قرآنی در خصوص رسالت قاریان در عصر کنونی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان برنامه نیز با حضور رئیس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از رضا گلشاهی، نفر اول رشته حفظ کل در مسابقات بین المللی قرآن کریم، احسان محمدی، نفر اول رشته ترتیل در مسابقات بین المللی قرآن کریم و کبیر قلندرزاده، نفر دوم رشته قرائت در مسابقات بین المللی قرآن کریم تجلیل به عمل آمد.

یادآوری می شود، نشست هم‌اندیشی جامعه قرآنی مشهد سه سال متوالی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با هدف تقویت ارتباط اساتید، قاریان، پیشکسوتان، حافظان و فعالان قرآنی در روزهای پایانی سال برپا می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.