موسی پور با انتقاد از برخی اظهارات و مواضع بیان شده در رسانه‌ها گفت: برخی از دوستان از رقبا غافل شده و به رقابت با رفقا مشغول‌اند و اینجاست که باید نسبت به شکل‌گیری منازعات درون جناحی هشدار داد.

سامانه ملی شورای وحدت اصولگرایان رونمایی شد

سامانه ملی شورای وحدت اصولگرایان با حضور آیت الله موحدی کرمانی رونمایی شد.

به گزارش قدس آنلاین، این سامانه به آدرس (shorayevahdat.ir) با هدف هم‌افزایی و بسترسازی برای مشارکت اعضا و تسهیل ارتباط و ایجاد ساختار مناسب در همه شهرها و استان‌ها طراحی شده که طی مراسمی در مجتمع سیدالشهدا با حضور آیت الله موحدی کرمانی رئیس و اعضای هیات عالی شورای وحدت و مسوولین کمیته های این شورا و اعضای هیات اجرایی انتخابات شوراها مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با ارائه گزارشی از فرایند تشکیل دفاتر شورای وحدت در استان‌های مختلف، اظهار کرد: ساختار شورای وحدت در ۲۹ استان بر اساس شیوه‌نامه مصوب که مبتنی بر حضور همه گرایش‌ها و گروه‌های جریان ولایی و ارزشی است شکل گرفته و در مرحله پایانی تکمیل تشکیل هیئت اجرایی شهرستان ها هستیم.

مسوول امور استان های شورای وحدت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تاکید ما به مسئولین استانی، همگرایی همه نیروها و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای سازماندهی یک ساختار سیاسی مستمر و ماندگار است.

موسی پور با انتقاد از برخی اظهارات و مواضع بیان شده در رسانه‌ها افزود: برخی از دوستان از رقبا غافل شده و به رقابت با رفقا مشغول‌اند و اینجاست که باید نسبت به شکل‌گیری منازعات درون جناحی هشدار داد.

مسئول هیئت اجرایی انتخابات شوراها به اهمیت شوراها در عمران و آبادانی شهرها و توسعه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی پرداخت و افزود: شورای وحدت بر حضور زنان و جوانان در عرصه انتخابات شوراها تاکید داشته و معتقد است عرصه انتخابات شوراها باید از منازعات سیاسی دور باشد و بیشتر جنبه مدنی و رویکرد اجتماعی و فرهنگی آن پررنگ شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به تدوین شاخص‌های شناسایی کاندیداهای اصلح در انتخابات شوراها گفت: شاخص‌های انتخاب کاندیداهای اصلح برای انتخابات شوراها در چهار محور و ۲۵ شاخص تدوین شده و بر این اساس در حال طی مراحل و رسیدن به فهرست نهایی هستیم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.