رئیس بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان کودکان اکبر مشهد بیان کرد: پذیرش در بخش آی‌سی‌یوی کرونای بیمارستان ما ۴۵ روز است که به صفر رسیده است.

بستری‌ها در آی‌سی‌یوی کرونای بیمارستان اکبر مشهد به صفر رسیده است

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا خادمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: همچنین در بخش بستری کرونای ما تقریبا روزی سه نفر بستری می‌شوند، اما بیمار بدحال نداریم.

وی در خصوص توصیه به مردم برای پیشگیری از کرونای انگلیسی بیان کرد: اگر مردم در شب‌های عید به مهمانی می‌روند، مهمانی‌ها با جمعیت کم و در فضاهای بزرگتر برگزار شود و فاصله بین یکدیگر را هم رعایت کنند. در مهمانی‌ها پنجره‌ها  باز باشد و شام بر روی سفره چیده نشود. شام به صورت سلف‌سرویس چیده شود که هر فردی خودش به تنهایی غذا را بردارد و بخورد.

وی عنون کرد: ارتباطات در مهمانی‌ها به صورت گسترده نباشد و افراد تک‌تک ارتباط برقرار کنند. در دید و بازدیدها فاصله گذاری رعایت شود.

رئیس بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان اکبر مشهد گفت: مواظب تغذیه کودکان در ایام عید باشیم. خطر چاقی در ایام کرونا کودکان را تهدید می‌کند و استفاده از شیرینی یکی از عوامل تشدیدکننده آن است. کودکان را به‌جای استفاده از شیرینی  تشویق به مصرف میوه کنیم. تخم مرغ، شیر و حبوبات از خوراکی‌های بسیار خوب هستند که از چاقی کودکان جلوگیری می‌کنند.

استفاده از الکل به پیشگیری از کرونا کمکی نمی‌کند

خادمی ذکر کرد: شستن با الکل به خصوص در مورد وسایل، تاثیری در پیشگیری از کرونا ندارد، در مجموع استفاده از الکل در پیشگیری از کرونا کمکی نمی‌کند.

وی ادامه داد: شیوع کرونا در افرادی که از الکل استفاده کنند و افرادی که استفاده نکنند، تفاوت چندانی ندارد؛ بنابراین تنها راه پیشگیری از کرونا فاصله اجتماعی و زدن‌ماسک است.

رئیس بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان اکبر مشهد تصریح کرد: توصیه ما این است که کودکان را برای استفاده از الکل اجبار نکنیم استفاده زیاد از الکل عوارض خاص خودش را دارد و تاثیری در پیشگیری از کرونا ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.