تهران-با حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی، ۴ هزار و ۴۰۰ واحد مسکونی ویژه مدد جویان در استان‌های تهران ،کرمان و خراسان جنوبی تحویل داده شد.

۴۴۰۰ واحد مسکونی به مددجویان در سه استان واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین،رئیس کمیته امداد امام خمینی در این مراسم که روز چهارشنبه در شهرستان پیشوا برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان کمیته امداد خود را خادم و نوکر افرادی می دانند که ولی نعمت مسئولان هستند و تلاش دارند تا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتباراتی که مجلس در بودجه سال ۱۴۰۰ تعیین کرده، بهترین خدمات را به مددجویان ارائه دهند.

سید مرتضی بختیاری افزود: امروز به برکت روز پاسدار و مناسبت های ماه شعبان، ۳۵۲ واحد مسکونی از پروژه‌های بلااستفاده مسکن مهر به صورت رسمی به مددجویان واگذار شده و امروز ۸۲ خانواده در این پروژه ساکن شده و مابقی تا فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در این منازل ساکن می‌شوند.

وی اظهار داشت: همزمان با این برنامه، ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در استان خراسان جنوبی و هزار و ۲۵۰ واحد در کرمان تحویل مددجویان کمیته امداد می‌شود.

وی گفت: در استان کرمان نیز احداث ۲ هزار و ۷۴۴ واحد در دستور کار قرار دارد که هزار و ۵۴۰ واحد امروز افتتاح و ۲ هزار و ۲۵۶ واحد باقیمانده تا شهریور ماه سال ۱۴۰۰ واگذار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.