۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: 744428

محصولات جدید گری عملکرد و سبک جدیدی را در هر خانه به ارمغان می‌آورد. پیش‌ازاین هرگز حفظ راحتی دائمی در محیط منزل و زندگی صرف‌نظر از شرایط بیرونی، به این آسانی نبوده است. این شرکت دارای ویژگی‌های فراوانی است که به شما کمک می‌کند خوب زندگی کنید و راحت باشید.

کولرگازی محبوب ساکنان مناطق شرجی ایران

کولرگازی ۳۶۰۰۰ گری برند

چرا کولر گازی گری؟ زیرا ارائه یک کالا برای دنیا نه‌تنها باید امکان پذیر باشد، بلکه کار با آن نیز باید آسان باشد. گری محصولات HVAC را برای بسیاری از معتبرترین برندهای جهان تولید کرده است و با سابقه بیش از ۲۰ سال تولید محصولات با کیفیت بالا، مورد اعتماد است. با استفاده از این تجربه، اکنون گری در حال تولید محصولات برای برندهای خاص خود و فروش مستقیم به مشتریان خود است.

محصولات جدید گری عملکرد و سبک جدید چشمگیری را در هر خانه به ارمغان می‌آورد. پیش‌ازاین هرگز حفظ راحتی دائمی در محیط منزل و زندگی صرف‌نظر از شرایط بیرونی، به این آسانی نبوده است. این شرکت دارای ویژگی‌های فراوانی است که به شما کمک می‌کند خوب زندگی کنید و راحت باشید.

کولرگازی ۳۶ هزار گری دارای فناوری اینورتر، حالت قطع برق، پیش گرمایش هوشمند، فیلترهای هوا پلیمری، حالت تایمر، حالت FEEL، حالت کنترل چرخش لوور، حالت قفل محرمانه، حالت خواب، حالت آرام، حالت ذخیره انرژی، انرژی تنظیمات نمایشگر فارنهایت و سانتیگراد است. کولر گازی ۳۶۰۰۰ گری همراه با Wi-Fi داخلی است که به شما امکان می‌دهد از هرجایی که به Wi-Fi دسترسی دارید، از طریق تلفن هوشمند خود راحتی را حس کنید. این سیستم با دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل‌های استاندارد Android یا IOS استفاده می‌کنند، سازگار است.

اینورتر کولرگازی ۳۶ هزار گری با ظرفیت‌های مختلف کار می‌کند و آن را به کارآمدترین فناوری امروز تبدیل کرده است. برخلاف سیستم‌های متداول که دمای اتاق را با حداکثر ظرفیت تنظیم می‌کنند و سپس کاملاً خاموش می‌شوند، فناوری اینورتر این شروع و توقف‌های مکرر را از بین می‌برد. این واحد به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌خوبی با هر فضای زندگی هماهنگ می‌شود.  

بدنه جمع‌وجور و باریک به طور نامحسوس بر روی دیوار آویزان است و به‌خوبی با بیشتر طراحی‌هایی داخلی ترکیب می‌شود. از SEER معمولاً برای اندازه‌گیری کارایی یک تهویه مطبوع مرکزی استفاده می‌شود. SEER میزان کارایی یک سیستم خنک‌کننده را در کل یک‌فصل اندازه‌گیری می‌کند. هرچه SEER بالاتر باشد، سیستم کارآمدتر است.

EER معیار اندازه‌گیری میزان کارایی یک سیستم خنک‌کننده در دمای خاص (۹۵ درجه فارنهایت) است. هرچه EER بالاتر باشد، سیستم کارآمدتر است. HSPF متداول‌ترین معیار اندازه‌گیری راندمان حرارتی پمپ‌های حرارتی است و هرچه HSPF بالاتر باشد، پمپ حرارتی کارآمدتر است. لطفاً توجه داشته باشید که سیستم‌های Mini Split باید توسط یک پیمانکار HVAC نصب شوند. درحالی‌که نصب اسپیلت بدون کانال بسیار آسان‌تر از سیستم هوای مرکزی است، اما هنوز هم بسیار پیشرفته‌تر از نصب واحد پنجره یا قابل‌حمل است.

دیگر خصوصیات بارز این محصول

درحالی‌که امکان انجام نصب توسط خودتان وجود دارد، ما اکیداً توصیه می‌کنیم که یک متخصص تهویه مطبوع در منطقه خود داشته باشید. گری طیف گسترده‌ای از محصولات را برای بخش‌های تجاری و عمومی ارائه می‌دهد. این شرکت سالانه تعداد زیادی محصول مختلف تولید می‌کند تا نیازهای مدرن همه مشتریان را برآورده کند و در نتیجه، انعطاف‌پذیری بالایی برای کاربران خود با محصولات قابل‌اعتماد و با کیفیت فراهم می‌کند.

کولرگازی Gree به دلیل کیفیت و عملکرد فوق‌العاده در سراسر جهان مشهور است و ضمن تحویل کالایی با کیفیت، ارزش بالایی برای پول شما قائل هستند. کولرگازی ۳۶۰۰۰ گری یک راه‌حل خنک‌کننده مؤثر برای اکثر مردم در سراسر جهان است و به دلیل عملکرد صرفه‌جویی در انرژی و خنک‌کننده قابل‌اعتماد آنها است که برای اکثر کاربران جذابیت دارند.

گری که از سال ۱۹۹۸ در صنعت تجارت فعالیت می‌کند، به دلیل واحدهای تهویه مطبوع استثنایی، مشهور است. به همین دلیل است که گری با موفقیت در سراسر جهان با هزاران مشتری وفادار به برند فعالیت می‌کند و طیف گسترده‌ای از محصولات را به بخش‌های مسکونی و تجاری ارائه می‌دهد که از نظر کیفیت، عملکرد و قابلیت‌های صرفه‌جویی در انرژی عالی است.

کولرگازی ۳۶۰۰۰ گری یکی از بهترین‌ها است و طوری طراحی شده‌اند تا تقریباً در هر مکانی و در تمام مناطق آب‌وهوایی کار کنند. محصولات گری قابل‌اعتماد هستند و متخصصان این شرکت، فناوری‌های مختلفی را ارائه می‌دهد که مشتریان را در سراسر جهان جذب می‌کند. فناوری Wi-Fi کولرگازی ۳۶۰۰۰ گری کاملاً خیره‌کننده است و این امکان را به شما می‌دهد تا دستگاه خود را از راه دور یا حتی تلفن هوشمند خود را کنترل کنید.

عملکرد عالی و صرفه‌جویی در مصرف برق

کولرگازی گری در مدل ۳۶۰۰۰ با بالاترین میزان خنک‌کنندگی فضا، در بین تمام برندهای کولرگازی از رتبه بالایی برخوردار است. کولرگازی گری ۳۶۰۰۰ همان‌طور که گفته شد، فناوری اینورتر را دارا است و همین ویژگی سبب شده است که مصرف برق کاهش یابد. یکی از علت‌هایی که باعث تمایز این مدل کولرگازی نسبت به کولر هایودیپر شده است، استفاده از مبرد متناسب با محیط‌زیست است.

کولر گاز گری ۳۶۰۰۰ دارای بخش‌های متفاوت و البته پیشرفته‌ای مانند حالت توربو، حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، سیستم هوشمند برای عیب‌یابی، حالت خواب که سبب راحتی شما در خواب است، تکنولوژی تمیزکردن خودکار، تایمر و راه‌اندازی مجدد خودکار می‌باشد. این کولرگازی بیشتر برای محیط‌هایی مناسب است که دارای متراژ ۹۰ متری هستند، اما به این معنی نیست که مکان‌های بزرگ‌تر را هم خنک نخواهند کرد.

باعث تأسف است که تمام برندها خصوصاً برندهای مهم و پرطرف‌دار، هنگامی‌که در بازار خواهان زیادی پیدا می‌کنند، نمونه‌های تقلبی آنها وارد بازار می‌گردد. اگر کولرگازی تقلبی باشد، شناسایی آن سخت است، خصوصاً در کولرهای گری این موضوع سخت‌تر خواهد شد. کمکی که می‌توانیم به شما کنیم این است که کالاهای خود را از هرجایی خریداری نکنید و فقط از مکان‌های معتبر خرید خود را انجام دهید.

مشخصات کولر گازی ال جی ۱۸۰۰۰ اینورتر و مقایسه با محصولات مشابه

یکی از محبوب‌ترین و متنوع‌ترین محصولات ال جی، کولرگازی است که با تولید بیش از ۱۲ میلیون دستگاه در سال و در اختیار داشتن حدود ۲۰٪ از سهم کل بازار، پیشروترین تولیدکننده این محصول در جهان است. کولرگازی سردوگرم LG ۱۸۰۰۰ بخشی از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی جالب شرکت ال جی با طراحان کاربلد آن است که می‌تواند تا ۴۰٪ از هزینه برق مصرفی توسط کولرگازی را کاهش دهد. کولرگازی ۱۸۰۰۰ ال جی یکی از کولرهای گازی ارائه شده با کیفیت قابل‌قبول در بازار ایران است که در دو حالت سرمایش و گرمایش قابل‌استفاده است.

همه ما می‌دانیم که امروزه استفاده از محصولات تهویه مطبوع بسیار محبوب شده است، چراکه افراد در معرض سرما و یا گرمای بیش از حد دچار کلافگی شده و نمی‌توانند بازدهی مناسبی داشته باشند و به همین دلیل در فصل گرم و سرد سال استفاده از این محصولات به شدت توصیه می‌شود. اگر به دنبال تهیه و خرید کولرگازی ۱۸۰۰۰ ال جی هستید، لطفاً در این بخش با وب‌سایت تاپ فروش همراه باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه به دست آورید. در این قسمت به‌صورت تخصصی به معرفی و بررسی کولرگازی ۱۸ هزار این شرکت خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید قبل از خرید با ویژگی‌های بارز و آشکار این محصول آشنا شوید.

قیمت محصول کولر گازی گری و ال جی در بازار بانه از سایت تاپ فروش

جهت آگاهی از قیمت کولر گازی گری و ال جی و دیگر برندهای خارجی مطرح در بازار ایران و  چگونگی خرید، به سایت ما در تاپ فروش (https://topfroosh.com/) مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.