۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 744560

تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار نفسگیر موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد ولی صدر جدول را به سپاهان واگذار کرد.

پرسپولیس در آخرین بازی سال بازهم ده نفره برد

قدس آنلاین: تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر، امروز (پنج‌شنبه) از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان پرسپولیس ۲ بر ۱ برنده شد. مهدی ترابی (۳۲) و وحید امیری (۶۹) برای پرسپولیس و میثم تهیدست (۵۳) برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

بازی با فشار زیاد پرسپولیس آغاز شد و نفت از همان ابتدا در لاک دفاعی فرو رفت. در دقیقه هفت مسابقه بود که مهدی ترابی در محوطه جریمه و قبل از این که با دروازه‌بان نفت برخورد کند صاحب توپ شد اما ضربه او از کنار دروازه بیرون رفت. این موقعیت برای پرسپولیس از دست رفت اما داور برخورد دروازه‌بان و ترابی را پنالتی تشخیص داد. امید عالیشاه پشت این ضربه قرار گرفت اما توپش از بالای به بیرون رفت.

بعد از این، حملات و فشار پرسپولیس ادامه پیدا کرد و نفتی‌ها با بیشترین تعداد در یک‌سوم دفاعی خودشان قرار گرفتند و حتی ضد حمله‌ای هم نداشتند. اولین موقعیت تیم نفت در دقیقه ۲۵ رخ داد و در این صحنه ضربه آزاد بازیکن نفت با واکنش لک به کرنر رفت.

حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد اما بازیکنان نفت با دوندگی بالا سعی می‌کردند تا فضاها را ببندند. به همین علت پرسپولیس به سانتر از جناحین رو آورد. در یکی از این حملات سعید آقایی از سمت چپ سانتر دقیقی کرد و مهدی ترابی با یک ضربه سر در دقیقه ۳۲ دروازه نفت را باز کرد.

حملات پرسپولیسی‌ها بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم از موقعیت‌ها استفاده نکردند تا بازی در نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نفتی ها که حضور پر تعداد خود در خط دفاع را حفظ کرده بودند چشم به ضدحمله دوخته بودند تا بتوانند روی دروازه حامد لک موقعیت گل ایجاد کنند.

شاگردان یزدی در یکی از معدود حملات خود موفق به گرفتن کرنر شد تا میثم تهیدست روی تعلل مدافعان پرسپولیس بتواند دروازه تیم میزبان را باز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از دریافت گل تساوی حملات پردامنه خود را ادامه دادند تا توانستند بالاخره در دقیقه ۶۹ با پاس شهریار مغانلو به وحید امیری گل دوم را به ثمر برسانند.

نفتی ها پس از دریافت گل دوم دست از دفاع با حداکثر نفرات برداشتند تا روی دروازه پرسپولیس خطر آفرینی کنند.

بازی سرعتی مسجدسلیمانی ها باعث غافلگیری بازیکنان کناری پرسپولیس شد تا آنها برای توقف حملات تیم میهمان دست به خطا زده و با اخطارهای داور روبرو شوند.

سیامک نعمتی که در دقیقه ۶۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تنها پانزده دقیقه در زمین مسابقه ماند. او دومین کارت زرد خود را در دقیقه ۷۵ از بیژن حیدری دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

کارت های زرد داور بازی به بازیکنان و مربیان هر دو تیم ادامه داشت تا آنها نسبت به عملکرد تیم داوری اعتراض کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.