تولیت آستان قدس رضوی همزمان با سالروز ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، ضمن دیدار و گفت‌وگو با دو تن از جانبازان دوران دفاع مقدس و نیروی انتظامی، گفت: ایثارگران و شهدا جلوه‌هایی از گام برداشتن به سوی اﻫﺪاف ﻋﺎﻟﻲ اﻟﻬﻲ، ازﺧﻮد گذشتگی، پیروزی و سربلندی هستند، از این رو تجلیل از حماسه شهدا و جانبازان گرامی داشت ارزش‌ها انسانی و ﺗﺪوام ﺣﺮﻛﺖ اﻧﻘﻼب اسلامی اﺳﺖ.

تجلیل از رشادت‌های شهدا و جانبازان گرامیداشت ارزش‌های انسانی و ﺗﺪوام ﺣﺮﻛﺖ اﻧﻘﻼب اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی روز گذشته همزمان با سالروز میلاد حضرت عباس(ع) با همراهی سردار محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در منزل جانباز ۵۵ درصد «براتعلی عرشی» از آزادگان و جانبازان پیشکسوت جنگ تحمیلی و جانباز ۷۰ درصد «علی رحمتی» از جانبازان مرزبانی نیروی انتظامی حضور یافت و با این اسوه‌های ایثار و مقاومت گفت‌وگو کرد.
تولیت آستان قدس رضوی در این ملاقات‌ها ضمن بررسی وضعیت درمانی این جانبازان، از ایثارگری‌های جانبازان تجلیل و اظهار کرد: جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسطوره صبر، ایستادگی و ایمان هستند که مقتدرانه در برابر دشمنان ایستادگی و جان نثاری کردند.
وی نقش ﻣﻘﺎوﻣﺖ و اﻳﺜﺎر رزﻣﻨﺪﮔﺎن دوران دفاع مقدس و مرزبان غیور کشور در امنیت و اقتدار کشور را اساسی دانست و عنوان کرد: رزمندگان جمهوری اسلامی با اﻳﻤﺎﻧﻲ راﺳﺦ ﺑﻪ ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ با دﺷﻤﻦ رفتند و ﺑﺎ جانبازی و ایثارگری، ﻣﻴﺮاث جاودانی از رشادت را برای آیندگان به ﻳﺎدﮔﺎر گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی ﺷﻬﺪا و جانبازان را ﻣﺎﻳﻪ افتخار ملت ایران دانست و گفت: ثبت خاطرات جانبازان و آزادگان و بیان زواﻳﺎی وﺟﻮدی و اﺧﻼﻗﻲ ﺷﻬﺪاء، ﻣﻴﺮاث ﻣﻌﻨﻮی ارزشمندی برای نسل‌های آینده کشور است، این عزیزان جلوه‌های غرور آمیزی از ﻋﺰت و شرافت، شجاعت، ﺟﻬﺎد و ﺷﻬﺎدت ملت ایران هستند.
تولیت آستان قدس رضوی رزمندگان و ایثارگران را الگوهایی از تلاش و ﭘﻴﺮوزی دانست و گفت: ایثارگران و شهدا جلوه‌هایی از گام برداشتن به سوی اﻫﺪاف ﻋﺎﻟﻲ اﻟﻬﻲ، ازﺧﻮد گذشتگی، پیروزی و سربلندی هستند، از این رو تجلیل از حماسه شهدا و جانبازان گرامی داشت ارزش‌ها انسانی ﺗﺪوام ﺣﺮﻛﺖ اﻧﻘﻼب اسلامی اﺳﺖ.


 منبع:آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.