مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه های تحویل سال در حرم مطهر رضوی از شبکه های استانی، ملی و بین‌المللی صدا و سیما به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

پخش زنده ۲۲۰۰ دقیقه برنامه ویژه تحویل سال از حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین،  سید رضا موسوی کیا با اشاره به فراهم شدن بستر پخش زنده ویژه برنامه های تحویل سال در حرم رضوی از رسانه ملی خاطر نشان کرد: طی امشب و فردا دو هزار و ۲۰۰ دقیقه برنامه‌ ویژه سال تحویل از حرم مطهر رضوی در شبکه های مختلف استانی، ملی و بین المللی صدا و سیما پخش خواهد شد تا زائران امام مهربانی ها بتوانند از هر جای ایران و جهان دلهای عاشق خود را به این ضریح آسمانی در لحظه تحویل سال گره بزنند.
وی اضافه کرد: این ویژه برنامه از شبکه یک، دو، سه، قرآن، افق، جام جم، شبکه های ماهواره‌ای بین المللی و شبکه های استانی رسانه ملی پخش می گردد و شبکه خراسان رضوی ویژه برنامه لحظه تحویل سال را به طور کامل پوشش خواهد داد و شبکه قرآن نیز از ساعت ۸ تا ۲۰ روز شنبه از حرم رضوی میهمان خانه‌های مردم خواهد بود. برنامه عصر جدید از شبکه ۳، فرمول یک از شبکه یک، سین هشتم از شبکه افق نیز از طریق ارتباط زنده تلویزیونی با حرم مطهر رضوی ویژه برنامه های سال تحویل را پوشش خواهند داد.
مدیر رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی تصریح کرد: با همکاری شبکه‌های مختلف سیما، مجموعا ۲۲۰۰ دقیقه برنامه ویژه لحظات تحویل سال از حرم مطهر رضوی پخش خواهد شد.
موسوی کیا عنوان کرد: مراسم ویژه حرم مطهر رضوی توسط برخی از شبکه های اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی نیز بصورت زنده پخش خواهد شد.
شایان ذکر است؛ ویزه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ از حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۰ روز شنبه تا لحظاتی پس از تحویل سال ادامه خواهد داشت و با پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری به پایان خواهد رسید و علاوه بر پخش این ویژه برنامه در رسانه ملی از طریق پخش زنده در پیام رسان‌های داخلی نظیر روبیکا، سروش، گپ، آپارات و ... دلهای عاشقان را به زیارت امام مهربانی ها خواهد آورد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.