در بسته عیدانه 1400 بهترین نرم افزارهای مسیریابی از نگاه شما کاربران را گردآوری کرده ایم.

دانلود نرم‌افزارهای مسیریابی برای آگاهی از ترافیک و وضعیت جاده‌ها

قدس آنلاین: این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی مانند مسیریابی باشید که به صورت پیش‌فرض روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

ایام نوروز هرساله با سفرهای نوروزی همراه است، اما دو سالی می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا این سفرها محدود شده و بیشتر شاهد سفرهای درون شهری هستیم. در این بسته عیدانه پربازدیدترین و برترین نرم افزارهای مسیریابی از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

دانلود Yandex.Maps 10.2.1 – مسیریاب پر امکانات و آفلاین یاندکس

ممکن است افراد در بسیاری از مواقع به مکان‌هایی برخورند که هیچ آشنایی با آنجا نداشته و قادر به یافتن مسیر خود نباشد؛ اما چند سالی است که بازار مسیریاب‌ها حسابی بین کاربران داغ شده و افراد زیادی برای یافتن مسیر درست خود از این نرم افزارها استفاده می‌کنند.

نرم افزار Yandex.Maps یک مکان‌یاب با امکانات بی‌نظیر است که می‌تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب‌نمای دقیق، نقشه‌های سه بعدی، دستورالعمل‌های متنوع، مرور آفلاین نقشه‌ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار دهد.

نرم افزار مجبوب Yandex.Maps توسط گروه برنامه‌ نویسی یاندکس توسعه یافته و توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه کاربران بی‌شماری را به سمت خود جذب کند.

دانلود Yandex.Maps

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Neshan 9.0.1 – مسیریاب سخنگوی ایرانی نشان

علاوه بر نمونه‌های خارجی مسیریاب‌ها، چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز وارد این حوزه شده‌اند و توانسته‌اند به موفقیت بسیار خوبی در این حوزه دست پیدا کنند. یکی از مسیریاب‌های داخلی، نقشه نشان است که به واسطه قابلیت‌‎های مختلف خود توانسته به محبوبیت بسیار خوبی در بین کاربران دست پیدا کنند.

دانلود Neshan

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

"Sygic" بهترین مسیریاب اندروید +دانلود

Sygic بهترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان است که با بیش از 20 میلیون دانلود از سراسر جهان به عنوان محبوب ترین نرم افزار GPS آفلاین انتخاب شده است. این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن بر روی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود. این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه‌ی شهرهای ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و … را شامل می شود.
 
Sygic

دانلود GPS Navigation & Maps Sygic Full 20.3.0 – مسیریاب بی‌نظیر

بدون اغراق "Sygic" بهترین نرم‌افزار مسیریابی و راهنمای سفر برای اندروید است که با یک بار دانلود دیتای آن برای همیشه به صورت آفلاین می‌توانید مسیریابی کنید به همین دلیل  طرفداران زیادی حتی در رقابت با گوگل مپ پیدا کرده است.
نقشه شهرهای ایران از جمله شیراز، تهران، اصفهان، مشهد و دیگر موارد، همچنین تمام راه‌های ایران در این نرم افزار موجود است. این نرم‌افزار همچنین دارای صدای راهنمای فارسی نیز هست.
 
نسخه بهترین مسیریاب و نقشه گوشی و تبلت +دانلود
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود Google Maps 9.64.1؛ نقشه گوگل مپ برای اندروید و آی‌اواس

نرم افزار Google Maps بهترین نرم افزار نقشه برای گوشی های اندروید و آی او اس است.
این نرم افزار شرکت گوگل، یک مکان یاب با امکانات بی‌نظیر است که می تواند اطلاعاتی نظیر حجم ترافیک، پیدا کردن مکان شما، امکان انتخاب حالت نقشه، نمایش تصاویر سطح خیابان، قطب نمای دقیق، نقشه های سه بعدی، دستورالعمل های متنوع، مرور آفلاین نقشه ها، نمایش عرض جغرافیایی و … را در اختیار شما قرار می دهد. این نرم افزار در گوگل پلی نزدیک به  ۵ میلیارد بار دانلود شده است.
دانلود Google Maps 9.57.0؛ نقشه گوگل مپ برای اندروید و آی‌اواس
 
برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید 

دانلود اپلیکیشن مسیریاب BackCountry Navigator

برنامه BackCountry Navigator TOPO GPS PRO یک اپلیکیشن برای ذخیره نقشه های آنلاین و مسیریابی به صورت کاملا آفلاین و بدون نیاز به اینترنت، مخصوص سیستم عامل اندروید است.

این برنامه از نقشه های توپوگرافی ایالات متحده و بسیاری از کشور های جهان پشتیبانی می کند و وسیله آن می توانید با استفاده از فایل های GPX و KML مسیر خود را روی نقشه تعیین کنید یا این که برای این کار به صورت دستی مختصات جغرافیایی محل مورد نظر را وارد نمایید. این برنامه از بسیاری از نقشه های آنلاین موجود پشتیبانی می کند و می توانید به آسانی نقشه های آن ها را ذخیره کنید.

دانلود اپلیکیشن مسیریاب

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود برنامه مسیریاب شرکت نوکیا HERE WeGo

برنامه HERE WeGo – City Navigation یک اپلیکیشن نقشه و مسیریابی نوکیا برای دستگاه‌های اندرویدی است. شرکت نوکیا را همه با گوشی‌های اعجاب آور و با کیفیتی که می‌ساخت به یاد دارند. پس از ورود نوکیا به سیستم عامل اندروید، این اپلیکیشن برای دستگاه‌های اندرویدی طراحی شد.

این اپلیکیشن با دارا بودن نقشه‌های به روز، راهنمای صوتی، علائم و نشانه‌های راهنما و بسیاری امکانات دیگر، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های مسیریابی تولید شده برای دستگاه‌های اندرویدی است.

با اپلیکیشن HERE WeGo – City Navigation هیچ گاه گم نمی‌شوید و حتی در کوچکترین و دور افتاده‌ترین شهرها هم می‌توانید راه خود را پیدا کنید. بسیاری از نقشه‌های موجود در این اپلیکیشن قابل دانلود هستند و می‌توان به صورت آفلاین به تمامی امکانات آن دسترسی داشت.

نقشه شرکت نوکیا

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مسیریاب پیشرفته یاندکس Yandex.Navigator 5.35

نرم افزار Yandex.Navigator یک اپلیکیشن مسیریاب دقیق و کارآمد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Yandex Apps توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

مسیریاب یاندکس کاملا رایگان است و تمامی کاربران از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به صورت نامحدود از امکانات آن استفاده کنند. در این برنامه قابلیت‌های درون پرداختی و تبلیغات مشاهده نمی‌شوند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده است تا کاربر در کمترین زمان بتواند روش کار آن را یاد گرفته و با آن کار کند. 

مسیریابی در این برنامه بسیار آسان است، تنها کافی است با لمس یک آیکون در پایین برنامه، موقعیت فعلی خود را پیدا کرده و سپس با مشخص کردن مقصد، مسیریابی را شروع کنید. مسیریابی مثل همه برنامه‌های پرطرفدار، به صورت گام به گام انجام می‌گیرد و راهنمای صوتی هم وجود دارد که تا کاربر در هنگام رانندگی نیازی به دیدن صفحه نمایش گوشی نداشته باشد.

نقشه Yandex

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود مسیریاب ایرانی بلد Balad v4.20.5

مسیریاب بلد ( Balad ) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Balad توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

نقشه های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روز تر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه ها نیز، به سرعت ویرایش می شود. این برنامه با الگوریتم های هوشمندی که دارد می تواند بهترین و سریع ترین مسیر ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند. اگر در مسیر انتخابی مشکلی مثل تصادف،‌ خرابی جاده و … نیز پیش بیاید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد.

از جالبترین امکانات مسیریاب بلد می توان به نمایش طرح زوج و فرد اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد. اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل همراه تمامی امکانات و اعلان های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید این اپلیکشین را از دست ندهید.

مسیریاب بلد

 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.