مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان کرونا در روزهای اخیر از دورهمی‌های روز طبیعت اجتناب شود.

افزایش مراجعان سرپایی کرونا در مشهد/دورهمی‌های روز طبیعت وضعیت را وخیم می‌کند

به گزارش قدس آنلاین علی یزدانی  از استقرار نیروهای 35 پایگاه شهری و جاده‌ای اورژانس 115 مشهد در ماموریت ویژه روز طبیعت در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد خبر داد.

یزدانی افزود: در روز 13 فروردین ماه ماموریت ویژه روز طبیعت مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این روز مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مشهد استقرار آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌های 35 پایگاه شهری و جاده‌ای را به همراه بالگرد در تفرج‌گاه‌ها و مراکز و محل‌های پرتردد خواهد داشت تا در صورت بروز حوادث احتمالی امدادرسانی به‌موقع را به حادثه‌دیدگان داشته باشیم.

مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی نیروهای اورژانس 115 مشهد از نخستین ساعات روز طبیعت تا غروب سیزدهم فروردین ماه به حالت آماده‌باش هستند و تمامی نیروهای مرکز اتاق هدایت عملیات بحران در محل کار خود مستقر هستند، خاطرنشان کرد: در روز طبیعت کارشناس اورژانس 115 در مرکز کنترل ترافیک مستقر بوده تا پایش و رصد دوربین‌های سطح شهر را داشته باشد و در کنار آن حضور نمایندگان مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ستادهای مدیریت بحران استانداری و فرمانداری خواهیم داشت.

یزدانی تصریح کرد: توصیه ما به شهروندان این است که امسال با توجه به وضعیت بحرانی کرونایی و افزایش تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا  در روزهای اخیر، از حضور در تجمع‌های روز طبیعت خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه روز طبیعت یک مناسبت خاص و یک نماد ویژه برای ایرانیان به حساب می‌آید، اما قطعاً مهمتر از سلامتی خودشان و دیگران نبوده و نیست، بیان کرد: از مردم می‌خواهیم امسال به احترام مدافعان سلامت که بیش از یک سال است در روزهای سخت کرونایی و در خط مقدم جبهه مبارزه با ویروس کرونا در مسیر نجات جان همنوعان خود تلاش می‌کنند به طبیعت نروند و خستگی زحمتکشان حوزه سلامت را افزون نکنند و شادی این روز را با لبخند مدافعان سلامت با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نرفتن به طبیعت تقسیم کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.