ماجرای تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس این روزها به یکی از دغدغه‌های هواداران پرسپولیس تبدیل شده، اما مطمئناً این امر به سادگی فصول گذشته امکان‌پذیر نیست، چون بازیکنان حالا با توجه به اطلاع از ریخت و پاش‌های تیم‌های لیگ برتری به‌ویژه صنعتی‌ها در جریان فصل نقل‌وانتقالات از هم اکنون پیشنهادهای نجومی و خارق‌العاده‌ای را مطرح کردند.

سنگ بزرگ تمدیدها پیش پای سرخ‌ها

در این بین به همان میزان که مدیران تمایل به حرکت با چراغ خاموش دارند، بازیکنان و نزدیکان آن‌ها به فکر رسانه‌ای کردن موضوع توقعات و انتظارات آن‌ها هستند تا به این ترتیب به شکلی بازار گرمی کنند.

نوراللهی ۱۰ میلیارد؟

یکی از بازیکنانی که قراردادش به اتمام رسیده و پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد شناخته می‌شود، احمد نوراللهی است، یحیی گل‌محمدی تمایل خود را برای حفظ وی اعلام کرده به همین خاطر سمیعی با او مذاکره کرد تا شاید وی را متقاعد کند پس از بازی‌های آسیایی زیر برگه تمدید قرارداد خود را امضا کند اما نوراللهی سنگ بزرگ پیش پای مدیران این باشگاه قرارداده و تأکید کرده به شرط دریافت رقم نجومی ۱۰ میلیارد بابت هر فصل حاضر به تمدید قرارداد است در غیر این صورت به لیگ پرتغال خواهد رفت!

این پیشنهاد با مخالفت جدی سمیعی روبه‌رو شد چون وی به خوبی می‌داند به محض موافقت با این موضوع قطعاً کار تمدید قرارداد با سایر بازیکنان به مشکل خواهد خورد. مدیران پرسپولیس در پاسخ به پیشنهاد اولیه نوراللهی اعلام کردند ما قادر به پرداخت این مبلغ نیستیم و چنانچه این بازیکن تمایلی به تمدید قراردادش دارد می‌توانند دو سوم از این مبلغ را به عنوان دستمزد وی تعیین کنند.

عالیشاه و شهریار در صف تأیید

در کنار این بازیکن امید عالیشاه نیز مدت قراردادش با پرسپولیس به اتمام رسیده اما سرنوشت وی نامعلوم است. او به واسطه برخی اختلاف‌ها ممکن است دیگر در پرسپولیس ماندنی نباشد، گویا شرط مذاکره مدیران باشگاه با وی جلب رضایت گل‌محمدی است. ماندن یا نماندن شهریار مغانلو نیز در گرو عملکرد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های باقیمانده از لیگ برتر است، او با قراردادی ۶ ماهه به عضویت پرسپولیس درآمد.

حفظ سیم‌خاردارها

موضوع ترانسفر کنعانی‌زادگان هم به صورت جدی شنیده می‌شود و ممکن است او نیز در صف بازیکنان جداشده از پرسپولیس در پایان لیگ بیستم قرار گیرد، هرچند ممکن است گل‌محمدی از مسئولان باشگاه بخواهد وی را به هر ترتیبی حفظ کنند تا خللی به ترکیب دلخواهش وارد نشود.

اما بزرگ‌ترین علامت سؤال فعلی، ماجرای ادامه حضور سیدجلال حسینی در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس است، گفته می‌شود گل‌محمدی هنوز در این باره تصمیم‌گیری نکرده اما ممکن است کاپیتان مسن پرسپولیس فصل آینده در ترکیب دلخواه گل‌محمدی نباشد به‌ویژه که در نیم فصل دوم مصدومیت کهنه سیدجلال از ناحیه همسترینگ دوباره برای او دردسرساز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.