اولین نشست تخصصی مسئولین منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور و اعضای شورای شهر و شهردار شهربار به منظور جلب و جذب حمایت و همکاری های مرتبط برگزار شد.

هم اندیشی شورای شهر و شهردار شهربار با مسئولین منابع طبیعی و آبخیزداری نیشابور

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی  به منظور جلب و جذب حمایت و همکاری شورای شهر و شهردار شهربار با متولیان منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور اولین نشست تخصصی برگزار شد.

سهرابی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیشابور به خبرنگار ما گفت: در این نشست تعاملی که با هدف همکاری بیشتر شورای شهر و شهردار شهربار در حفاظت از اراضی ملی برگزارشد بر کنترل ورود و خروج دام به مراتع و رعایت فصل چرا همکاری شهرداری و ساکنین در اجرای پروزه های آبخیزداری حوزه آبخیز بار بویژه محدوده مطالعاتی تفصیلی فاز ۲ حوزه مذکور و همچنین بررسی امکان اجرای پروژه ها و آبخیزداری در محدوده های مورد تقاضای اهالی شهربار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سهرابی افزود: شورای نقش شهر نقش مهمی در توجیه ساکنین شهر برای همکاری و همراهی با منابع طبیعی و آبخیزداری در اجرای پروژه ها و صیانت از اراضی ملی ایفا می نماید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.