معاون مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از پایان مهلت شرکت در نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) خبر داد و گفت: دو هزار و ۴۹۸ اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) ارسال شد.

ارسال ۲ هزار و ۵۰۰ اثر به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، محسن هوشمند ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال گسترده و درخواست فعالان رسانه‌ای، مهلت شرکت در جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که تا ۲۲ بهمن ۹۹ تعیین شده بود، تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۰تمدید شد.

وی با اشاره به آمار آثار ارسالی در بخش‌های مختلف جشنواره اظهار کرد: تا تاریخ ۱۵ فروردین ۲ هزار و ۴۹۸ اثر رسانه‌ای در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسیده که از این میان ۷۱۲ اثر مربوط به بخش رسانه‌های خبری تحلیلی شامل ۱۳۸ اثر در بخش خبر، ۱۸۴ اثر در بخش گزارش، ۴۵ اثر با موضوع سرمقاله و یادداشت، ۱۱۰ اثر با محور مصاحبه، ۴۳ اثر با موضوع گزارش خبری تلویزیونی و رادیویی، ۹۹ اثر در بخش عکس خبری و ۹۳ اثر در بخش اینفوگرافی است.

هوشمند با بیان اینکه در بخش رسانه‌های مجازی نیز در مجموع ۷۲۳ اثر دریافت شده، ادامه داد: ۱۳۳ اثر در بخش پادکست، ۳۱۲ اثر با موضوع شبکه‌های اجتماعی، ۲۶۲ اثر در زمینه موشن گرافی و ۱۶ اثر در بخش طرح بازی و نرم‌افزار به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی شمار آثار دریافتی در حوزه رسانه‌های صوتی و تصویری را ۱۰۶۳ اثر عنوان کرد و گفت: ۴۷۷ اثر در بخش برنامه تلویزیونی، ۲۱۹ اثر در بخش برنامه رادیویی، ۳۸ طرح برنامه تلویزیونی و رادیویی، ۱۱۴ اثر در زمینه مستند تلویزیونی و ۲۱۵ اثر در بخش نماهنگ تلویزیونی از سوی هنرمندان فعال در حوزه فرهنگ رضوی به دست ما رسیده است.

هوشمند با بیان اینکه داوری جشنواره در دو مرحله هیئت انتخاب و هیئت داوران انجام می شود، گفت: در حال حاضر هیئت های انتخاب مشغول ارزیابی آثار هستند و در مرحله بعد هیئت های داوران مرحله داوری نهایی آثار را انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) پایان اردیبهشت ماه برگزار می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.