کنسول دستی محبوب «نینتندو» نیز به مانند سایر کنسول‌ها مشکلات زیادی مانند کمبود قطعات دارد.

مشکل جدید در عرضه کنسول دستی نینتندو سوییچ

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، Shuntaro Furukawa مدیر عامل نینتندو می‌گوید: کنسول نینتندو سوییچ امسال احتمالاً به دلیل کمبود قطعات صنعتی مهم با چالش‌های تولید و عرضه روبه‌رو شود.

مدیر عامل نینتندو نیز در گفتگو با سایت خبری ژاپنی Nikkei  اعلام کرد که تقاضای زیاد این کنسول دستی خانگی، تهیه منابع لازم و به اندازه کافی در این مقیاس را دشوار می‌کند و این موضوع ممکن است در اواخر سال با افزایش سفارش‌ها مشکل بزرگی ایجاد کند.

Furukawa گفت که " مواد لازم را برای تولید فوری اجزا و قطعات مورد نیاز سوئیچ‌ها تأمین کرده‌ام، با این حال در ژاپن و سایر کشورها، تقاضا از ابتدای سال بسیار زیاد شدید بوده است و احتمال کمبود برخی دستگاه‌ها در عرضه‌های پیش رو وجود دارد. "

با توجه به محبوبیت زیاد کنسول‌های نینتندو سوییچ و سوئیچ لایت، این احتمال وجود دارد که در ماه‌های آینده برخی با مشکل کمبود دستگاه و لوازم مربوط به این کنسول رو به رو شوند و هوشمندانه ترین کار این است که قبل از اینکه کاربران و خرده فروشان به مشکل بربخورند، وضعیت و موجودی کنسول نینتندو سوییچ را جست‌وجو کنند.

کمبود قطعات و اجزاء مداوم در دستگاه‌های مختلف برای بسیاری از تولیدکنندگان دیگر نیز واقعاً مشکل آفرین شده است، این کمبودها از ابتدا باعث ایجاد مشکلات در عرضه کنسول PS۵ شده است و منجر به لغو احتمالی عرضه گوشی هوشمند گلکسی نوت ۲۱ سامسونگ خواهد شد.

مدیر عامل جدید کوالکام انتظار دارد که در سال آینده همه این مشکلات و کمبودهایی که گریبانگیر شرکت‌های مختلف شده است برطرف شود، مشخصاً کوالکام در این بین تأثیر زیادی در دسترسی سخت افزاری دارد.

این موضوع برای Switch Pro به چه معناست؟

هنوز اخبار معتبری در چگونگی تأثیر کمبود قطعات در عرضه بر روی دستگاه‌های نینتندو سوییچ پرو چیزی نشنیده‌ایم، البته عرضه نسل بعدی کنسول سوییچ هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

برخی گزارش ها حاکی از آن است که دستگاه جدید سوئیچ پرو یک مدل ارتقا یافته با صفحه OLED و رزولوشن ۴K در حالت تلویزیون می تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۱ رونمایی شود، با تأیید حضور نینتندو در مراسم E۳ ۲۰۲۱، ممکن است که بازی ماریو و زلدا از رویداد بازی‌های سالانه برای نشان دادن سخت افزار جدید سوئیچ استفاده کنند.

لازم به ذکر است که نینتندو از زمان ورود Wii U در سال ۲۰۱۱ سخت افزار جدیدی را در یک رویداد E۳ به نمایش نگذاشته است. سوییچ نیز در ماه اکتبر رونمایی شد، در حالی که Switch Lite چندین هفته پس از E۳ ۲۰۱۹ معرفی شد، این موضوع نشان دهنده این است که نینتندو تمایل دارد طبق برنامه های خود پیش برود و اطمینان حاصل کند که مورد توجه سایر ناشران و سازندگان کنسول نیست.

این کمبودهای که در بخش اجزاء و قطعات ممکن است باعث تأخیر در معرفی نسل جدید شود و برگزاری رویداد معرفی محصول را در سال ۲۰۲۲ بسیار محتمل تر کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.