یک روزنامه چاپ فلسطین اشغالی با اشاره تلویحی به دست داشتن سازمان موساد در خرابکاری در تأسیسات نطنز، گفت کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از دو ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

نشست کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از خرابکاری در نطنز

قدس آنلاین: بعد از اقدام تروریستی و خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز، جلسه کابینه امنیتی رژیم کودک‌کش صهیونیستی برگزار می‌شود.

روزنامه «جروزالم‌پست» بامداد سه‌شنبه گزارش داد که «بنیامین‌ نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، دستور داده کابینه امنیتی این رژیم بعد از دو ماه، در روز یکشنبه آینده تشکیل جلسه دهد.

این روزنامه همچنین تلویحا اذعان کرد که سازمان جاسوسی رژیم اشغالگر قدس، «موساد» در عملیات خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز دست داشته است.

جروزالم‌پست در این باره نوشت: «از منابع غربی در رسانه‌های اسرائیلی نقل قول شده که این حمله توسط موساد انجام شده است».

«آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت: «اقدامات ارتش اسرائیل در خاورمیانه، از دید دشمنان ما پوشیده نیست. آنها ما را زیر نظر دارند و توانمندی‌های ما را می‌بینند و با دقت گام‌های بعدی خود را طراحی می‌کنند».

جروزالم‌پست اظهارات کوخاوی را اشاره تلویحی به دست‌داشتن تل‌آویو در خرابکاری در تأسیسات نطنز دانسته و به نقل از وی نوشت: «به لطف فعالیت‌های عملیاتی هوشمندانه، سال گذشته یکی از امن‌ترین سال‌ها برای شهروندان اسرائیلی بود».

پیش از این، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا از رژیم صهیونیستی به دلیل اقداماتش علیه ایران قدردانی کرده و گفت تعهد واشنگتن به شراکت استراتژیک آمریکا-اسرائیل، مستحکم است.  

مشاور امنیت داخلی سابق اسرائیل: ایران می‌تواند قویاََ به ما صدمه بزند

در همین حال «یاکوف عمیدرور» مشاور امنیت داخلی سابق رژیم کودک‌کش صهیونیستی بامداد سه‌شنبه، با هشدار درباره توانمندی که ایران برای وارد کردن آسیب جدی به این رژیم دارد، بر لزوم همکاری با دولت جدید آمریکا در این زمینه تاکید کرد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، عمیدرور در یک مصاحبه رادیویی گفت: «بله ایران پتانسیل این را دارد که به‌طرز چشمگیری به ما صدمه بزند. البته به این بستگی دارد که در چه سطحی بخواهند این برخورد را ایجاد کنند».

وی درباره سناریوهایی که ایران می‌تواند انتقام خرابکاری‌های اخیر این رژیم را بگیرد، هشدار داد: «آنها می‌توانند آدم‌ربایی کنند و این دفعه اولشان نیست. آنها می‌توانند به اسرائیلی‌ها و نهادهای آن در خارج آسیب بزنند و این نیز دفعه اول نیست. آنها می‌توانند علیه کشتی‌های تحت مالکیت اسرائیل اقدام کنند. در بالاترین سطح نیز می‌توانند موشک‌هایی به اسرائیل شلیک کنند».

این ژنرال بازنشسته صهیونیست، احتمال داد که رسانه‌ای شدن برخی اطلاعات درباره خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای نطنز توسط آمریکایی‌ها باشد و گفت: «بر اساس تجربیات قبلی می‌گویم، آمریکایی‌ها چند بار چنین چیزهایی را درز داده‌اند، تا نگذارند طرف مقابل لحظه‌ای فکر کند کار آمریکا بوده است».

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.