رییس پلیس راه خراسان‌رضوی گفت: ۸۴۵ دستگاه خودرو با پلاک غیربومی از جاده‌های استان برگردانده شدند.

۸۴۵ دستگاه خودروی غیربومی از جاده‌های خراسان‌رضوی برگردانده شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین میش‌مست  افزود: این خودروها در جریان اجرای طرح منع ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته اجازه ورود به شهرهای مقصد را نیافتند.
وی اضافه کرد: همچنین طی روز گذشته مالکان ۲۹۰ دستگاه خودروی غیربومی با ورود به شهرهای قرمز با جریمه ۱۰ میلیون ریالی و مالکان ۴۶ دستگاه خودرو نیز با ورود به شهرهای نارنجی با جریمه پنج میلیون ریالی اعمال قانون شدند.
رییس پلیس راه خراسان‌رضوی گفت: رانندگان هزار و ۹۲ دستگاه خودرو نیز طی ۲۴ ساعت گذشته در این خصوص تذکر گرفتند.
میش مست افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک فقره تصادف فوتی با یک متوفی، سه فقره تصادف جرحی با چهار مجروح و ۲ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های استان خراسان رضوی رخ داده ‌است.
طرح منع ورود خودروهای غیربومی به شهرهای دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا همزمان با محدودیتهای سراسری، از اول آذر تا ۱۳ دی ماه پارسال در مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی اجرا شد.
اجرای این طرح در پی آبی شدن وضعیت شیوع ویروس کرونا در مشهد از ١٣ دی ماه پارسال متوقف شد اما اجرای آن دوباره از ۱۸ بهمن ماه سال گذشته به خاطر زرد شدن وضعیت مشهد آغاز شد که تا ۲۵ اسفندماه پارسال ادامه یافت.
امسال نیز با قرمز شدن وضعیت مشهد از نظر شیوع کرونا، این طرح از ۱۹ فروردین ماه به اجرا گذاشته شد.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شناسایی ۲۵ هزار و ۵۸۲ بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت ۳۰۴ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۳۵۹ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.