قزوین -معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در مورد یکی از تورهای گردشگری برگزار شده از مبدأ این استان به شمال کشور و انتشار مطالبی در فضای مجازی در مورد رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی و حد مجاز تعیین شده برای مسافر در آن توضیحاتی را ارایه کرد.

توضیح معاون میراث فرهنگی قزوین در مورد حاشیه‌های یک تور گردشگری

به گزارش قدس آنلاین،نادر محمدی اظهار داشت: زمان برنامه ریزی این تور که در فضای مجازی به آن اشاره شده مربوط به هفته قبل بوده و بررسی ها نشان می دهد، تور مذکور در سامانه ملی جامع خدمات مسافرتی ثبت شده است.

وی گفت: ادعای رعایت نشدن دستورعمل های بهداشتی در این تور از سوی معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان در دستور کار قرار گرفته است و این مسئله روز جاری در کمیسیون مربوط و با حضور برگزار کنندگان تور مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت صحت این ادعا با آژانس و برگزار کنندگان تور مطابق با قانون برخورد می شود.

وی اظهار داشت: تا پیش از اعلام وضعیت فوق العاده در استان، تورهای گردشگری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از نیمی از ظرفیت وسایل نقلیه امکان برگزاری داشتند اما از امروز با توجه به تشدید کرونا و اعلام حالت فوق العاده هیچ تور گردشگری از مبدا یا مقصد استان اجازه فعالیت نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.