رییس اداره پست سبزوار گفت: ویروس کرونا در کنار تهدید و محدودیت‌ها، مرسولات پست اینترنتی این شهرستان را طی یک سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داد.

مرسولات پست اینترنتی سبزوار ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، علی شکوری‌پور افزود: بیشتر مرسولات اینترنتی در سبزوار مربوط به سفارشات خرید از فروشگاه‌های مجاز شامل کیف و کفش، لوازم بهداشتی، داروهای گیاهی، صنایع دستی، مواد غذایی، خشکبار و سایر محصولات بومی شهرستان بوده است.

وی ادامه داد: ویروس کرونا در کنار محدودیت‌ها، بستر فضای مجازی را توسعه داده و توسعه فروشگاه‌های اینترنتی و مجازی و افزایش خریدهای اینترنتی برخی از این موارد بوده است.

رییس اداره پست سبزوار گفت: همچنین از طریق خدمات روستا بازار، محصولات روستایی این شهرستان از درگاه شبکه پستی به نقاط مختلف کشور ارسال می شود.

وی افزود: شرکت پست سبزوار طی سال گذشته در مجموع ۴۹۹ هزار و ۳۸۰ مرسوله پستی شامل معمولی، سفارشی و پیشتاز  را از این شهرستان به اقصی نقاط کشور ارسال کرده و حجم مرسولات پیشتاز آن نسبت به سال قبل از آن ۱۲۴ درصد و مرسولات ویژه نیز ۲۴ درصد افزایش داشته است.

شکوری‌پور ادامه داد: اداره پست شهرستان سبزوار به شهرستان‌های داورزن، خوشاب و ششتمد نیز خدمات پستی ارائه می دهد.

وی گفت: یکی از رویکردهای این اداره علاوه بر پشتیبانی لجستیکی فراهم کردن بستر مبادلات در فضای مجازی و خریدهای مردم از طریق شبکه اینترنتی است.  

رییس اداره پست سبزوار افزود: بر همین اساس با استفاده از امکانات فضای مجازی، محصولات بومی سبزوار از بستر و درگاه اینترنتی اداره پست این شهرستان به سراسر کشور ارسال می‌شود.  

چهار واحد پستی، ۳۸ دفتر پیشخوان و ۸۰ دفتر آی. ‌سی. ‌تی ویژه نواحی روستایی، علاوه بر تشکیلات مرکزی اداره پست سبزوار در این شهرستان فعالیت دارند.  

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.