۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 748251

پس از توفان سحرگاه استقلال مقابل الاهلی در عربستان حالا همه برای دومین نمایش تیم مجیدی در ACL لحظه شماری می‌کنند.

شکست«الشرطه» شرط اول صعود

استقلال نشان داد که جنسش برای صعود از گروه مرگ جور است و مقابل هر تیمی می‌تواند ویران کننده ظاهر شود. استقلال در چارچوب جدید لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۰۳ تا به امروز، در ۱۲ دوره لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و پیروزی پر گل مقابل الاهلی عربستان باعث شد تا استقلال در این مدت بتواند بهترین شروع را در لیگ قهرمانان آسیا برای خود به ارمغان بیاورد. الشرطه البته تیمی قلدر است که فوتبالی از نظر فیزیکی و تاکتیکی شبیه تیم‌های ایرانی بازی می‌کند و این اشتراکات احتمالاً موجب درگیری‌های جذابی به خصوص در میانه میدان خواهد شد. تیم عراقی در بازی اول خود مقابل گران‌ترین تیم رقابت‌ها یعنی الدحیل دو بر صفر شکست خورد تا زخمی و با انگیزه به ایستگاه استقلال برسد.شکست احتمالی در مقابل استقلال کار آن‌ها را برای صعود خیلی سخت می‌کند.

نبرد مرگ و زندگی

الکساندر لیچ سرمربی صربستانی الشرطه از بازیکنانش درخواست کرده تا ضمن استفاده از درس‌های مثبت و منفی که در بازی با الدحیل آموخته‌اند، آن دیدار را فراموش کرده و برای مسابقه با استقلال که دیدار مرگ و زندگی الشرطه برای صعود به دور بعدی محسوب می‌شود، به طور مناسبی آماده شوند.

از سوی دیگر مجیدی برای اینکه دیدار سخت مقابل الدحیل را با آرامش و استرس کمتری برگزار کند باید از الشرطه امتیاز بگیرد تا جایگاه جدولی اش فشار را از روی شاگردانش بردارد. او احتمالاً مقابل حریف عراقی هم با همان ترکیب دیدار اول به میدان برود.

حاضران و غایبان

خبر خوب برای استقلالی‌ها رفع مصدومیت نادری است. بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که نادری مشکل خاصی ندارد و دلیل مصدومیتش ضرب‌خوردگی کوچکی بوده است.  شجاعیان که با مصدومیتی از ناحیه همسترینگ دست و پنجه نرم کرده و به همین خاطر دیدار با الاهلی عربستان را نیز از دست داد، به مرز بهبودی رسیده اما هنوز حضورش مقابل الشرطه مشخص نیست. در الشرطه بازیکن برزیلی این تیم غایب بزرگ بازی است. رسانه بغداد تودی در خبری به تمرینات نماینده عراق برای دیدار با استقلال پرداخت و نوشت تمرینات الشرطه برای دیدار با استقلال با حضور تمامی بازیکنان این تیم به‌جز رافائل سیلوا برگزار شد که این بازیکن برزیلی به دلیل آسیب دیدگی شدید و با نظر کادرپزشکی، مقابل تیم ایرانی به میدان نمی‌رود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.