مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

روحانی: مذاکرات حدود ۷۰درصد پیشرفت داشته است

رئیس جمهور گفت: در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد و در چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین در بخشی از اظهاراتش در نشست با جمعی از فعالان سیاسی به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: با مقاومت و ایستادگی ملت، امروز جنگ اقتصادی دشمن و فشار حداکثری شکست خورده است و خود آمریکایی ها و همه دنیا به این شکست اعتراف می کنند، امروز در مذاکرات وین قدرتمندتر از گذشته مذاکره می کنیم.

وی گفت: معنای حضور قدتمند امروز ایران در مذاکرات وین شکست قطعی فشار حداکثری دشمنان است و مذاکرات حدود ۶۰، ۷۰ درصد پیشرفت داشته است و اگر آمریکایی ها در چارچوب صداقت حرکت کنند در زمان کوتاهی به نتیجه خواهیم رسید.

روحانی گفت: در مذاکرات عجله نداریم اما از فرصت حداکثر استفاده را خواهیم کرد و در چارچوب تعیین شده از طرف مقام معظم رهبری درمورد مذاکرات را کاملا حفظ کرده ایم و در همان چارچوب حرکت می کنیم.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.